Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kriteria hodnocení estetických kvalit rozhraní učebních materiálů počítačem podporované výuky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F05%3A00000005" target="_blank" >RIV/49777513:23420/05:00000005 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kriteria hodnocení estetických kvalit rozhraní učebních materiálů počítačem podporované výuky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá vlivem dvou základních rozdílných zobrazujících přístupů na hodnocení estetických kvalit interface učebních materiálů počítačem podporované výuky. Srovnává důležitost objektivity a subjektivity v zobrazující tvorbě jako výchozích momentůpro utváření kvalitních multimediálních materiálů pro výuku a naznačuje hlavní kriteria pro jejich estetické hodnocení.

  • Název v anglickém jazyce

    Criteriums of evaluation of the Interfaces of multimedial learning materials

  • Popis výsledku anglicky

    The paper analyse how two basic diferent ways of visual imagery can influance the process of esthetical evaluation of the interfaces of multimedial learning materials. The paper also compares the objectivity and subjectivity in visual imagery as the basis of conceptual work upon good meltimedial materials.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F03%2F0893" target="_blank" >GA406/03/0893: Východiska, zdroje a technické zázemí e-learningu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Od programovaného učení k e-learningu

  • ISBN

    80-7368-053-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    181-185

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita. Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Šlapanice u Brna

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku