Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kdo je "kvalitním učitelem" z pohledu studentů učitelství 2. stupně ZŠ na FPE ZČU V Plzni v současných proměnách školství?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F07%3A00503193" target="_blank" >RIV/49777513:23420/07:00503193 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kdo je "kvalitním učitelem" z pohledu studentů učitelství 2. stupně ZŠ na FPE ZČU V Plzni v současných proměnách školství?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek uvádí dílčí výsledky výzkumu na FPE ZČU v Plzni. Cílem výzkumu bylo získat informace o názorech studentů učitelství na osobnost "kvalitního učitele" sekundárních škol (zejména druhého stupně ZŠ) v novém vzdělávacím kontextu. Prostřednictvím kvalitativní analýzy esejí studentů učitelství 2. stupně ZŠ byly zjištěny některé pozitivní znaky v oblasti lidské, expertní (odborné) a pedagogicko - didaktické. Příspěvek také poukazuje na nezbytnost proměn vysokoškolské výuky v pregraduální přípravě učitelů.

  • Název v anglickém jazyce

    What makes a good teacher from the viewpoint of pregraduate students at Faculty of Education UWB in Pilsen in the present transformation of education?

  • Popis výsledku anglicky

    The paper presents interim results of research at Faculty of Education UWB in Pilsen. The aim of our research was to gain information of students´ opinions about what makes a good secondary school teacher (especially lower secondary school teacher) in the new educational context. Students´ essay analysis suggested some positive attributes in human area as well as in vocational specialization and the area of pedagogy - didactics. The paper points out the necessity of changes in teacher training.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Svět výchovy a vzdělávání v reflexi pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-7394-061-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Jihočeská univerzita

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    České Budějovice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku