Návštěva mateřské a základní školy v Keni
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F10%3A00503664" target="_blank" >RIV/49777513:23420/10:00503664 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Návštěva mateřské a základní školy v Keni
Popis výsledku v původním jazyce
V současné době se vlivem migrace obyvatelstva objevují v našich školách stále častěji děti ze zcela odlišných kultur. Tito lidé, potažmo děti, přicházejí někdy zcela nepřipraveni na nový život. Lidé z různých končin světa se liší nejen vzhledem, ale i životními zvyky, genetickou výbavou i životními hodnotami. Pro učitele je důležité znát, z jakého prostředí dítě pochází. Domnívám se, že pedagogická veřejnost by měla poznávat i školství v jiných krajinách a to nejen ve vyspělých státech. Ne každý učitelvyužije tyto poznatky přímo při setkání s dítětem z Afriky, ale porovnání školské práce v obou lokalitách může vést i k její obohacení. Předložený článek představuje v krátkosti školství v Keni a konkrétně pak jednu základní masajskou školu. Zamýšlí senad výukovými metodami a formami školní práce.
Název v anglickém jazyce
Visit preschool and primary school in Kenya
Popis výsledku anglicky
Owing to migration of populations it is nowadays still more frequent at schools to see children from completely different cultures. These people, principally children, come sometimes completely unprepared for a new life. People from different parts of the world differ not only in their appearance but also in their habits and values, they may differ genetically. It is important for the teacher to know from which background the child comes. I mean that public pedagogy should get to know other countries than only developed countries. Not every teacher can use these notes directly by meeting a child from Africa but it can lead to his own enrichement. The presented article demonstrates shortly the educational system in Kenya and than especially one masai primary school. It deals with educational methods and forms of school work.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Technológia vzdelávania
ISSN
1335-003X
e-ISSN
—
Svazek periodika
18
Číslo periodika v rámci svazku
9
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—