Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Návštěva mateřské a základní školy v Keni

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F10%3A00503664" target="_blank" >RIV/49777513:23420/10:00503664 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Návštěva mateřské a základní školy v Keni

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V současné době se vlivem migrace obyvatelstva objevují v našich školách stále častěji děti ze zcela odlišných kultur. Tito lidé, potažmo děti, přicházejí někdy zcela nepřipraveni na nový život. Lidé z různých končin světa se liší nejen vzhledem, ale i životními zvyky, genetickou výbavou i životními hodnotami. Pro učitele je důležité znát, z jakého prostředí dítě pochází. Domnívám se, že pedagogická veřejnost by měla poznávat i školství v jiných krajinách a to nejen ve vyspělých státech. Ne každý učitelvyužije tyto poznatky přímo při setkání s dítětem z Afriky, ale porovnání školské práce v obou lokalitách může vést i k její obohacení. Předložený článek představuje v krátkosti školství v Keni a konkrétně pak jednu základní masajskou školu. Zamýšlí senad výukovými metodami a formami školní práce.

  • Název v anglickém jazyce

    Visit preschool and primary school in Kenya

  • Popis výsledku anglicky

    Owing to migration of populations it is nowadays still more frequent at schools to see children from completely different cultures. These people, principally children, come sometimes completely unprepared for a new life. People from different parts of the world differ not only in their appearance but also in their habits and values, they may differ genetically. It is important for the teacher to know from which background the child comes. I mean that public pedagogy should get to know other countries than only developed countries. Not every teacher can use these notes directly by meeting a child from Africa but it can lead to his own enrichement. The presented article demonstrates shortly the educational system in Kenya and than especially one masai primary school. It deals with educational methods and forms of school work.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Technológia vzdelávania

  • ISSN

    1335-003X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    18

  • Číslo periodika v rámci svazku

    9

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus