Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mentoring v dalším vzdělávání učitelů: Zkušenosti s kolegiální podporou (mentoringem) v programu Začít spolu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F11%3A43915798" target="_blank" >RIV/49777513:23420/11:43915798 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mentoring v dalším vzdělávání učitelů: Zkušenosti s kolegiální podporou (mentoringem) v programu Začít spolu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V textu jsou vedle charakteristiky programu Začít spolu, popisu procesu certifikace a vymezení standardu kvality pedagogické práce v programu Začít spolu, popsány a vyhodnoceny zkušenosti s prováděním kolegiální podpory- mentoringu u učitelů na ZŠ.

  • Název v anglickém jazyce

    In-service teacher training: Mentoring teachers in the Step by Step Program

  • Popis výsledku anglicky

    The article summarizes and examines experiences of mentoring Step by Step teachers. It also describes characteristics of the Step by Step Program, its teacher certification procedures and the role of standards in teaching practices.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Mentoring v učitelství

  • ISBN

    978-80-7290-589-8

  • Počet stran výsledku

    26

  • Strana od-do

    147-172

  • Počet stran knihy

    204

  • Název nakladatele

    Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta

  • Místo vydání

    V Praze

  • Kód UT WoS kapitoly