Mentoring v dalším vzdělávání učitelů: Zkušenosti s kolegiální podporou (mentoringem) v programu Začít spolu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F11%3A43915798" target="_blank" >RIV/49777513:23420/11:43915798 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mentoring v dalším vzdělávání učitelů: Zkušenosti s kolegiální podporou (mentoringem) v programu Začít spolu
Popis výsledku v původním jazyce
V textu jsou vedle charakteristiky programu Začít spolu, popisu procesu certifikace a vymezení standardu kvality pedagogické práce v programu Začít spolu, popsány a vyhodnoceny zkušenosti s prováděním kolegiální podpory- mentoringu u učitelů na ZŠ.
Název v anglickém jazyce
In-service teacher training: Mentoring teachers in the Step by Step Program
Popis výsledku anglicky
The article summarizes and examines experiences of mentoring Step by Step teachers. It also describes characteristics of the Step by Step Program, its teacher certification procedures and the role of standards in teaching practices.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Mentoring v učitelství
ISBN
978-80-7290-589-8
Počet stran výsledku
26
Strana od-do
147-172
Počet stran knihy
204
Název nakladatele
Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Místo vydání
V Praze
Kód UT WoS kapitoly
—