Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interakční výcvik jako prostředek rozvoje interpersonálních vztahů ve školní třídě a ovlivňování sociálního klimatu školní třídy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F11%3A43919169" target="_blank" >RIV/49777513:23420/11:43919169 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Interakční výcvik jako prostředek rozvoje interpersonálních vztahů ve školní třídě a ovlivňování sociálního klimatu školní třídy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o interakčním výcviku jako výukovém programu zaměřeného na rozvoj interpersonálních vztahů ve školní třídě a ovlivňování sociálního klimatu školní třídy. Interakční výcvik je prostředek skupinové intervence, který přispívá ke zvýšenísociálního zdraví žáků v podmínkách vrstevnické skupiny. Příspěvek sleduje metodický postup interakčního výcviku a jeho přínos pro rozvoj skupinových vztahů ve školní třídě. Příspěvkem do empirické části článku je ověřování efektivity výukových programůzaměřených na rozvoj osobnostních a sociálních předpokladů žáků.

  • Název v anglickém jazyce

    Interactive Trainingas a Means of the Development of Interpersonal Relationships in the Classroom and the Influencing of the Social Climate of the Classroom.

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with interactive training as the teaching program focused on the development of interpersonal relationships in the classroom and the influencing of social climate of the classroom. The interactive training is a means of the group intervention that contributes to the increase of pupils' social health in terms of the peer group. The contribution follows the methodology of interactive training, and its benefit for the development of group relationships in the classroom.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů