Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didaktické aspekty pracovních listů na podporu komunikační a mediální výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43916673" target="_blank" >RIV/49777513:23420/12:43916673 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Didaktické aspekty pracovních listů na podporu komunikační a mediální výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorky ve svém příspěvku shrnují poznatky, které získaly v průběhu evaluace 68 pracovních listů na podporu komunikační a mediální výchovy. Uvádějí klady a nedostatky hodnocených pracovních listů z hlediska tematicko-obsahového i z hlediska didaktického.Upozorňují na některé dílčí problémy, např. na potřebu nadčasovosti témat pracovních listů, přiměřenosti jejich rozsahu vzhledem k cílové skupině, na vhodnost či nevhodnost zařazování kooperativních forem práce u jednotlivých typů úkolů. Pozitivně hodnotí zejména využívání metody komparace a efektivní práce s textem. Docházejí k závěru, že svým zaměřením pracovní listy mohou velice dobře napomáhat splnění cílů mediální a komunikační výchovy.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactic aspects of worksheets supporting Communication and Media Education

  • Popis výsledku anglicky

    The authors of the contribution summarize the knowledge acquired during the process of evaluation of 68 worksheets supporting Communication and Media Education. The evaluators present the positives and negatives of these worksheets evaluated from both the thematic and didactic points of view. They point some detailed problems out, for example the need of a timeless validity as well as an adequacy of the extent of the worksheets with regard to the target group and the suitability or not suitability of using the co-operative types of work in the frame of the particular tasks. Above all they evaluate positively the using of comparative method and effective working with a text. They find out that the worksheets of this quality can help to fulfil the aims of Media and Communication Education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Komunikační výchova v teorii a praxi

  • ISBN

    978-80-244-3264-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    13-20

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    11. 4. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku