Didaktické aspekty pracovních listů na podporu komunikační a mediální výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43916673" target="_blank" >RIV/49777513:23420/12:43916673 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Didaktické aspekty pracovních listů na podporu komunikační a mediální výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Autorky ve svém příspěvku shrnují poznatky, které získaly v průběhu evaluace 68 pracovních listů na podporu komunikační a mediální výchovy. Uvádějí klady a nedostatky hodnocených pracovních listů z hlediska tematicko-obsahového i z hlediska didaktického.Upozorňují na některé dílčí problémy, např. na potřebu nadčasovosti témat pracovních listů, přiměřenosti jejich rozsahu vzhledem k cílové skupině, na vhodnost či nevhodnost zařazování kooperativních forem práce u jednotlivých typů úkolů. Pozitivně hodnotí zejména využívání metody komparace a efektivní práce s textem. Docházejí k závěru, že svým zaměřením pracovní listy mohou velice dobře napomáhat splnění cílů mediální a komunikační výchovy.
Název v anglickém jazyce
Didactic aspects of worksheets supporting Communication and Media Education
Popis výsledku anglicky
The authors of the contribution summarize the knowledge acquired during the process of evaluation of 68 worksheets supporting Communication and Media Education. The evaluators present the positives and negatives of these worksheets evaluated from both the thematic and didactic points of view. They point some detailed problems out, for example the need of a timeless validity as well as an adequacy of the extent of the worksheets with regard to the target group and the suitability or not suitability of using the co-operative types of work in the frame of the particular tasks. Above all they evaluate positively the using of comparative method and effective working with a text. They find out that the worksheets of this quality can help to fulfil the aims of Media and Communication Education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Komunikační výchova v teorii a praxi
ISBN
978-80-244-3264-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
13-20
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
11. 4. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—