Škola hrou ano, hraní si ve škole ne
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43927552" target="_blank" >RIV/49777513:23420/12:43927552 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Škola hrou ano, hraní si ve škole ne
Popis výsledku v původním jazyce
Komenského Škola hrou je historickým základem pro komunikativní koncepci vyučování založené na funkčním didaktickém dialogu mezi učitelem a žákem, jehož cílem je žákovo osvojení učiva. Literární výchova nahlíží na žákovu četbu umělecké literatury jako nahru s pravidly, jíž se žák učí komunikovat s textem prostřednictvím didaktické interpretace textu a tvořivé hry. Didaktická hra tedy sleduje výchovněvzdělávací cíle.
Název v anglickém jazyce
School by play yes, but playing at school no
Popis výsledku anglicky
Comenius' School by Play is historical base of the communicative aproach to teaching based on a functional didactic dialogue between the teacher and the pupil, the aim of which is to make the pupil learn the subjekt matter. Literature education sees a pupil's reading of artistic literature as a game with rules that the pupil learns in the course of communication by means of didactic text interpretation and creative role-playing. Didactic game thus plays educational objectives.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Český jazyk a literatura
ISSN
0009-0786
e-ISSN
—
Svazek periodika
62
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
186-189
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—