Požadavky na osobnostní a sociální rozvoj žáků z pohledu očekávaných výstupů kurikulárního dokumentu pro základní vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F13%3A43919166" target="_blank" >RIV/49777513:23420/13:43919166 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Požadavky na osobnostní a sociální rozvoj žáků z pohledu očekávaných výstupů kurikulárního dokumentu pro základní vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
V úvodní části článek vymezuje pedagogický proces osobnostního a sociálního rozvoje. Součástí tohoto vymezení je charakteristika témat, které se vztahují k osobnostnímu a sociálnímu rozvoji žáků. Těžištěm práce je výčet očekávaných výstupů ze vzdělávacích oblastí a doplňujících vzdělávacích oborů základního vzdělávání, které kladou požadavky na rozvoj osobnosti žáka. Očekávané výstupy jsou kvantifikovány ve vztahu k jednotlivým tématům osobnostního a sociálního rozvoje. V závěru příspěvku jsou nastíněnysoučasné problémy naplňování očekávaných výstupů v oblasti osobnostního a sociálního rozvoje v pedagogickém procesu základního vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Personality and social development of pupils requirements from the point of view of anticipated outputs of the curricular document for elementary education
Popis výsledku anglicky
At the beginning of the article the pedagogical process of personality and social development is defined. Characterization of topics related to personality and social development of pupils is included. The focus of the article is on enumeration of anticipated outputs from educational areas and complementary educational subjects of elementary education, placing demands on developing pupil's personality. Anticipated outputs are evaluated in relation to individual topics of personality and social development. At the end of this contribution present problems of fulfilling anticipated outputs in the area of personality and social development in the pedagogical process of elementary education are outlined.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Současné trendy výchovy ke zdraví
ISBN
978-80-210-6316-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
91-101
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
10. 9. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—