Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Požadavky na osobnostní a sociální rozvoj žáků z pohledu očekávaných výstupů kurikulárního dokumentu pro základní vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F13%3A43919166" target="_blank" >RIV/49777513:23420/13:43919166 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Požadavky na osobnostní a sociální rozvoj žáků z pohledu očekávaných výstupů kurikulárního dokumentu pro základní vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V úvodní části článek vymezuje pedagogický proces osobnostního a sociálního rozvoje. Součástí tohoto vymezení je charakteristika témat, které se vztahují k osobnostnímu a sociálnímu rozvoji žáků. Těžištěm práce je výčet očekávaných výstupů ze vzdělávacích oblastí a doplňujících vzdělávacích oborů základního vzdělávání, které kladou požadavky na rozvoj osobnosti žáka. Očekávané výstupy jsou kvantifikovány ve vztahu k jednotlivým tématům osobnostního a sociálního rozvoje. V závěru příspěvku jsou nastíněnysoučasné problémy naplňování očekávaných výstupů v oblasti osobnostního a sociálního rozvoje v pedagogickém procesu základního vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Personality and social development of pupils requirements from the point of view of anticipated outputs of the curricular document for elementary education

  • Popis výsledku anglicky

    At the beginning of the article the pedagogical process of personality and social development is defined. Characterization of topics related to personality and social development of pupils is included. The focus of the article is on enumeration of anticipated outputs from educational areas and complementary educational subjects of elementary education, placing demands on developing pupil's personality. Anticipated outputs are evaluated in relation to individual topics of personality and social development. At the end of this contribution present problems of fulfilling anticipated outputs in the area of personality and social development in the pedagogical process of elementary education are outlined.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Současné trendy výchovy ke zdraví

  • ISBN

    978-80-210-6316-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    91-101

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    10. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku