Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Přínos vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví z pohledu žáků základních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F15%3A43930614" target="_blank" >RIV/49777513:23420/15:43930614 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Přínos vzdělávacího oboru Výchova ke zdraví z pohledu žáků základních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o výsledcích dotazníkového šetření, které bylo realizováno u žáků 9. tříd vybraných základních škol. Výzkumný záměr je deskriptivní povahy a je orientován na vzdělávací obor Výchova ke zdraví. Jsou v něm zaznamenány názory žáků na následující oblasti: úroveň osvojení teoretických znalostí, aplikace teoretických znalostí, rozsah vyučovaného tematického celku v průběhu základního vzdělávání. Předmětem posuzování jsou následující tematické celky: výživa člověka, prevence drogových závislostí, reprodukční zdraví, zdravověda a první pomoc, civilizační choroby, psychohygiena a relaxace, sociální komunikace, pohybové aktivity pro zdravý rozvoj osobnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    The benefits of the educational discipline Health education from the elementary school pupils' point of view

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the results of a questionnaire research which was carried out with 9th grade elementary school pupils. The research plan is of descriptive character and is focused on the educational discipline Health education. Pupils' opinions about the following areas are recorded: the quality of theoretical knowledge acquirement, theoretical knowledge application, extent of topic unit during the elementary education. The following topic units are evaluated: human nutrition, drug addiction prevention, reproduction health, health science and first aid, lifestyle diseases, mental hygiene and relaxation, social communication, physical activities for a healthy personality development.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu : sborník XXIII. konference České asociace pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-261-0551-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    371-380

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    16. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku