Výzkum kvality informační funkce hodnocení ve středoškolské praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F13%3A43919424" target="_blank" >RIV/49777513:23420/13:43919424 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum kvality informační funkce hodnocení ve středoškolské praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkumné sdělení nabízí empirickovýzkumné poznatky o hodnocení, konkrétně o využívání formativního hodnocení v souvislosti s prací s chybou. Studie se zaměřuje na to, zda hodnocení učitelů ve středoškolské praxi poskytuje žákům odpovídající zpětnou vazbu, a tím rozvíjí jejich autoregulační kompetence a metakognici. Předmětem výzkumu byla analýza příčin chyb (na úrovni žáků a učitelů) a reakcí na chybu; součástí výzkumu bylo zjišťování významových konotací pojmu chyba v pedagogickém kontextu.
Název v anglickém jazyce
Research into the Quality of the Information Function of Assessment in Secondary School Practice
Popis výsledku anglicky
This research report offers empirical findings on assessment, specifically about the use of formative assessment in the context of work with mistakes. The study focuses on the question of whether assessment by teachers in secondary school practice provides pupils with feedback, and in this way develops their competence in self-regulation and metacognition. The object of the research was analysis of the causes of mistakes (at the level of pupils and teachers) and reactions to mistakes: part of the research project involved establishing the semantic connotations of the term mistake in pedagogic context.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogika
ISSN
0031-3815
e-ISSN
—
Svazek periodika
63
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
372-392
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—