Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pregraduální vzdělávání učitelů mateřských škol jako dialog mezi teorií a praxí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F14%3A43920022" target="_blank" >RIV/49777513:23420/14:43920022 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pregraduální vzdělávání učitelů mateřských škol jako dialog mezi teorií a praxí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládána odborná publikace zhodnocuje tříletou realizaci projektu ?Studium Učitelství pro MŠ jako dialog praxe s teorií? (Registrační číslo projektu: CZ.1.07/2.2.00/18.0022). Tento projekt byl řešen v letech 2011 ? 2014 na Fakultě pedagogické ZČU v Plzni a jeho hlavním záměrem byl kvalitní obsahový a organizační rozvoj oboru učitelství pro mateřské školy. Hlavními koordinátory projektu byli řešitelé z katedry pedagogiky FPE ZČU v Plzni. Cílovými skupinami projektu byli studenti bakalářského studia učitelství pro MŠ a akademičtí pracovníci podílející se odborně, výukově i výzkumně na tomto oboru. V uvedeném projektu byly teoreticky i empiricky ověřovány nové přístupy ve vzdělávání učitelů/-ek mateřských škol a důsledně byl propojován teoretický rámecoboru s pedagogickou praxí na vybraných mateřských školách v Plzeňském regionu. Publikace se skládá ze čtrnácti kapitol.

  • Název v anglickém jazyce

    Undergraduate courses for kindergarten teachers as a dialogue between theory and practice

  • Popis výsledku anglicky

    Presented professional publication evaluates the three-year project? Studying Teacher Kindergarten as a dialogue practice with theory? (Project registration number: CZ.1.07 / 2 Feb. 00 / 18.0022). This project was carried out in the years 2011 - 2014 atthe Faculty of Education UWB in Pilsen and its main objective was the quality of content and organizational development for the field of teaching kindergarten. The main coordinators of the project were researchers from the Department of Education FPE UWBin Pilsen. The target groups of the project were students of bachelor's degree for kindergarten teachers and academics involved in the professional, educational and research in this field. For this project we were theoretically and empirically test newapproaches in teacher education / -ek kindergartens and consistently been a theoretical framework linking the field with teaching experience at selected kindergartens in the Pilsen region. The publication consists of fourteen chapters.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů