Pregraduální vzdělávání učitelů mateřských škol jako dialog mezi teorií a praxí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F14%3A43920022" target="_blank" >RIV/49777513:23420/14:43920022 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pregraduální vzdělávání učitelů mateřských škol jako dialog mezi teorií a praxí
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládána odborná publikace zhodnocuje tříletou realizaci projektu ?Studium Učitelství pro MŠ jako dialog praxe s teorií? (Registrační číslo projektu: CZ.1.07/2.2.00/18.0022). Tento projekt byl řešen v letech 2011 ? 2014 na Fakultě pedagogické ZČU v Plzni a jeho hlavním záměrem byl kvalitní obsahový a organizační rozvoj oboru učitelství pro mateřské školy. Hlavními koordinátory projektu byli řešitelé z katedry pedagogiky FPE ZČU v Plzni. Cílovými skupinami projektu byli studenti bakalářského studia učitelství pro MŠ a akademičtí pracovníci podílející se odborně, výukově i výzkumně na tomto oboru. V uvedeném projektu byly teoreticky i empiricky ověřovány nové přístupy ve vzdělávání učitelů/-ek mateřských škol a důsledně byl propojován teoretický rámecoboru s pedagogickou praxí na vybraných mateřských školách v Plzeňském regionu. Publikace se skládá ze čtrnácti kapitol.
Název v anglickém jazyce
Undergraduate courses for kindergarten teachers as a dialogue between theory and practice
Popis výsledku anglicky
Presented professional publication evaluates the three-year project? Studying Teacher Kindergarten as a dialogue practice with theory? (Project registration number: CZ.1.07 / 2 Feb. 00 / 18.0022). This project was carried out in the years 2011 - 2014 atthe Faculty of Education UWB in Pilsen and its main objective was the quality of content and organizational development for the field of teaching kindergarten. The main coordinators of the project were researchers from the Department of Education FPE UWBin Pilsen. The target groups of the project were students of bachelor's degree for kindergarten teachers and academics involved in the professional, educational and research in this field. For this project we were theoretically and empirically test newapproaches in teacher education / -ek kindergartens and consistently been a theoretical framework linking the field with teaching experience at selected kindergartens in the Pilsen region. The publication consists of fourteen chapters.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů