Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití časové dotace na výuku s využitím interaktivní tabule na ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F15%3A43925247" target="_blank" >RIV/49777513:23420/15:43925247 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití časové dotace na výuku s využitím interaktivní tabule na ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Do výuky byly začleněny nové technologie v podobě interaktivních tabulí. Ty už jsou ve třídách několik let. Jedná se o potvrzení jejich pozitivního vlivu na výuku či vyvrácení. Tabule působí jak na znalosti, dovednosti či mohou zvyšovat zájem o předmět,avšak my jsme se zaměřili na využití časové dotace předmětu. V případě použití interaktivní tabule vznikla během výuky velká časová ztráta. Vzhledem k malému vzorku však nemůžeme toto tvrzení úplně potvrdit či vyvrátit.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of time allocated to teaching using interactive whiteboards in elementary schools

  • Popis výsledku anglicky

    Into teaching been integrated new technology in the form of interactive whiteboards. They are already in classrooms for several years. This is a confirmation of their positive effect on teaching or disproof. Whiteboard has both the knowledge, skills andmay increase the interested in learning, but we have focused on the use of time for teaching. In the case of using an interactive whiteboard lessons created during big time loss. Due to the small sample size, this argument can not completely confirm or disprove.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů