Využití časové dotace na výuku s využitím interaktivní tabule na ZŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F15%3A43925247" target="_blank" >RIV/49777513:23420/15:43925247 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití časové dotace na výuku s využitím interaktivní tabule na ZŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Do výuky byly začleněny nové technologie v podobě interaktivních tabulí. Ty už jsou ve třídách několik let. Jedná se o potvrzení jejich pozitivního vlivu na výuku či vyvrácení. Tabule působí jak na znalosti, dovednosti či mohou zvyšovat zájem o předmět,avšak my jsme se zaměřili na využití časové dotace předmětu. V případě použití interaktivní tabule vznikla během výuky velká časová ztráta. Vzhledem k malému vzorku však nemůžeme toto tvrzení úplně potvrdit či vyvrátit.
Název v anglickém jazyce
Use of time allocated to teaching using interactive whiteboards in elementary schools
Popis výsledku anglicky
Into teaching been integrated new technology in the form of interactive whiteboards. They are already in classrooms for several years. This is a confirmation of their positive effect on teaching or disproof. Whiteboard has both the knowledge, skills andmay increase the interested in learning, but we have focused on the use of time for teaching. In the case of using an interactive whiteboard lessons created during big time loss. Due to the small sample size, this argument can not completely confirm or disprove.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů