Porovnání aparátu řízení učení mezi klasickou a elektronickou učebnicí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F15%3A43927098" target="_blank" >RIV/49777513:23420/15:43927098 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.eti.rzeszow.pl/docs/ETI_5_2.pdf" target="_blank" >http://www.eti.rzeszow.pl/docs/ETI_5_2.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Porovnání aparátu řízení učení mezi klasickou a elektronickou učebnicí
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se věnuje výzkumu struktury a strukturních komponent elektronické, multimediální a interaktivní učebnice pro základní školy. Autor pracuje s metodou J. Průchy (1998) pro měření didaktické vybavenosti klasických učebnic. Před aplikací je tato metoda inovována o nové komponenty a stávající komponenty jsou revidovány směrem k jejich přenositelnosti na nové medium. Tato inovovaná metoda je aplikována na reprezentativní vzorek sedmi českých elektronických učebnic pro základní školy. Zjištěné hodnoty jsou porovnávány se vzorkem patnácti klasických, papírových učebnic. Autoři se zaměřují především na aparát řízení učení a představují moderní didaktické požadavky na současnou učebnici.
Název v anglickém jazyce
Comparison of components of managing the process learning in classical and in electronic textbooks
Popis výsledku anglicky
The article is dedicated to a research of structure and structure components in electronic, multimedia and interactive textbooks for primary schools. Authors uses J. Průcha methodology (1998) to measure educational facilities of classical textbooks. Prior its application, the method i sinnovated by new components and existing components are reviewed from the point of their possibility to be transferred to new medium. This upgraded method is applied to a representative sample ofseven Czech electronic textbooks fo rprimary schools. The obtained values are compared with a sample of 15 classic, paper textbooks. Authors focuses especially on the component or tools of learning management and they represent modern teaching requirements of current textbook.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Edukacja - technika - informatyka
ISSN
2080-9069
e-ISSN
—
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
32-38
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—