Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Porovnání aparátu řízení učení mezi klasickou a elektronickou učebnicí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F15%3A43927098" target="_blank" >RIV/49777513:23420/15:43927098 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.eti.rzeszow.pl/docs/ETI_5_2.pdf" target="_blank" >http://www.eti.rzeszow.pl/docs/ETI_5_2.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Porovnání aparátu řízení učení mezi klasickou a elektronickou učebnicí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se věnuje výzkumu struktury a strukturních komponent elektronické, multimediální a interaktivní učebnice pro základní školy. Autor pracuje s metodou J. Průchy (1998) pro měření didaktické vybavenosti klasických učebnic. Před aplikací je tato metoda inovována o nové komponenty a stávající komponenty jsou revidovány směrem k jejich přenositelnosti na nové medium. Tato inovovaná metoda je aplikována na reprezentativní vzorek sedmi českých elektronických učebnic pro základní školy. Zjištěné hodnoty jsou porovnávány se vzorkem patnácti klasických, papírových učebnic. Autoři se zaměřují především na aparát řízení učení a představují moderní didaktické požadavky na současnou učebnici.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of components of managing the process learning in classical and in electronic textbooks

  • Popis výsledku anglicky

    The article is dedicated to a research of structure and structure components in electronic, multimedia and interactive textbooks for primary schools. Authors uses J. Průcha methodology (1998) to measure educational facilities of classical textbooks. Prior its application, the method i sinnovated by new components and existing components are reviewed from the point of their possibility to be transferred to new medium. This upgraded method is applied to a representative sample ofseven Czech electronic textbooks fo rprimary schools. The obtained values are compared with a sample of 15 classic, paper textbooks. Authors focuses especially on the component or tools of learning management and they represent modern teaching requirements of current textbook.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Edukacja - technika - informatyka

  • ISSN

    2080-9069

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    32-38

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus