Experimentování ve výuce chemie na českých gymnáziích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F15%3A43927303" target="_blank" >RIV/49777513:23420/15:43927303 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Experimentování ve výuce chemie na českých gymnáziích
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá přístupem pedagogů k praktickému experimentování v hodinách chemie na českých gymnáziích. Přístup pedagogů byl zjišťován v rámci dotazníkového šetření, které proběhlo ve školním roce 2014/2015. Byly zjišťovány materiální podmínky pro praktické experimentování. Vybavení učeben a laboratoří i reálné experimenty, které jsou v rámci vyučování prováděny. Součástí výzkumu byly i otázky zohledňující dobu školní praxe vyučujících, přístup managementu školy k praktickému experimentování ve výucechemie a hodnocení přístupu žáků k experimentům z pohledu učitele.
Název v anglickém jazyce
Experimentation in Chemistry Lessons at Czech Grammar Schools
Popis výsledku anglicky
The article is dedicated to practical experiments in chemistry lessons at Czech Grammar schools. Students, which visited Grammar school, are from 12 to 18 years old. Focus of educators has been investigated in the questionnaire survey, which was done inthe school year 2014/2015. It was investigated the material conditions for hands-on experiments. It was investigated which kind of hands-on experiments are doing during the chemistry lessons, together it was focus of equipping of classrooms and laboratories. Part of the research were included questions reflecting the school practice of teachers, school management approach to experimentation in chemistry lessons and evaluation of students' postures to experiments from the perspective of the teachers.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Didaktika chemie a její kontexty : XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie
ISBN
978-80-210-7954-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
88-91
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
20. 5. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—