Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experimentování ve výuce chemie na českých gymnáziích

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F15%3A43927303" target="_blank" >RIV/49777513:23420/15:43927303 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Experimentování ve výuce chemie na českých gymnáziích

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá přístupem pedagogů k praktickému experimentování v hodinách chemie na českých gymnáziích. Přístup pedagogů byl zjišťován v rámci dotazníkového šetření, které proběhlo ve školním roce 2014/2015. Byly zjišťovány materiální podmínky pro praktické experimentování. Vybavení učeben a laboratoří i reálné experimenty, které jsou v rámci vyučování prováděny. Součástí výzkumu byly i otázky zohledňující dobu školní praxe vyučujících, přístup managementu školy k praktickému experimentování ve výucechemie a hodnocení přístupu žáků k experimentům z pohledu učitele.

  • Název v anglickém jazyce

    Experimentation in Chemistry Lessons at Czech Grammar Schools

  • Popis výsledku anglicky

    The article is dedicated to practical experiments in chemistry lessons at Czech Grammar schools. Students, which visited Grammar school, are from 12 to 18 years old. Focus of educators has been investigated in the questionnaire survey, which was done inthe school year 2014/2015. It was investigated the material conditions for hands-on experiments. It was investigated which kind of hands-on experiments are doing during the chemistry lessons, together it was focus of equipping of classrooms and laboratories. Part of the research were included questions reflecting the school practice of teachers, school management approach to experimentation in chemistry lessons and evaluation of students' postures to experiments from the perspective of the teachers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Didaktika chemie a její kontexty : XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie

  • ISBN

    978-80-210-7954-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    88-91

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    20. 5. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku