Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proměny vzdělávání učitelů v primární škole v kontextu digitalizace a budoucnosti práce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F15%3A43927903" target="_blank" >RIV/49777513:23420/15:43927903 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Proměny vzdělávání učitelů v primární škole v kontextu digitalizace a budoucnosti práce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Obsahem článku je analýza současného pojetí práce v kontextu digitalizace a proměny vzdělávání. V důsledku změn budoucnosti práce je reflektováno učitelské vzdělávání primární školy, vč. otázek týkajících se profese učitele a jeho odborných kompetencí. Obsahem článku je také diskuze učitelské profese jako hybridní profese. V závěru článku jsou uvedeny nezbytné výstupy učení žáků prvního stupně základní školy v kontextu změn vzdělávání a výchovy žáka pro budoucnost práce.

  • Název v anglickém jazyce

    Transformations education teachers in primary schools in the context of digitalization and future work.

  • Popis výsledku anglicky

    This article is an analysis of the current concept work in the context of digitization and transformation of education. As a result of changes in future work is reflected in teacher education, primary school, incl. issues relating to the teaching profession and his professional competencies. This article is also discussion of the teaching profession as a hybrid profession. In conclusion, the article indicates essential learning outcomes of pupils in primary school in the context of changes in education for future work.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů