Proměny vzdělávání učitelů v primární škole v kontextu digitalizace a budoucnosti práce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F15%3A43927903" target="_blank" >RIV/49777513:23420/15:43927903 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Proměny vzdělávání učitelů v primární škole v kontextu digitalizace a budoucnosti práce
Popis výsledku v původním jazyce
Obsahem článku je analýza současného pojetí práce v kontextu digitalizace a proměny vzdělávání. V důsledku změn budoucnosti práce je reflektováno učitelské vzdělávání primární školy, vč. otázek týkajících se profese učitele a jeho odborných kompetencí. Obsahem článku je také diskuze učitelské profese jako hybridní profese. V závěru článku jsou uvedeny nezbytné výstupy učení žáků prvního stupně základní školy v kontextu změn vzdělávání a výchovy žáka pro budoucnost práce.
Název v anglickém jazyce
Transformations education teachers in primary schools in the context of digitalization and future work.
Popis výsledku anglicky
This article is an analysis of the current concept work in the context of digitization and transformation of education. As a result of changes in future work is reflected in teacher education, primary school, incl. issues relating to the teaching profession and his professional competencies. This article is also discussion of the teaching profession as a hybrid profession. In conclusion, the article indicates essential learning outcomes of pupils in primary school in the context of changes in education for future work.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů