Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Oborová prostupnost a modularizace studijních programů ve vzdělávání učitelů.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F10%3A10217397" target="_blank" >RIV/61989592:15410/10:10217397 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Oborová prostupnost a modularizace studijních programů ve vzdělávání učitelů.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autorky se ve svém příspěvku seznamují s projektem ESF, v němž řeší inovativní přístupy v profesním vzdělávání budoucích učitelů preprimární a primární školy. Současně prezentují dílčí výsledky průzkumu, jehož cílem byla identifikace profilu cílové skupiny - studentů oboru Učitelství pro mateřské školy a Učitelství pro 1. stupeň ZŠ v kontextu vzdělávacích potřeb.

  • Název v anglickém jazyce

    Field permeability and modularization of degree programs in teacher education.

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper authors acquaint with the ESF project, where they solve the new approaches in the profession education of the future teachers at primary and pre-primary school. All at once they present the part of results of research, where the aim is theproduction of the target groups profile - students of Teaching at nursery school and Teaching at primary school courses in a context of educational needs.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Primární a preprimární pedagogika v teorii, praxi a výzkumu

  • ISBN

    978-80-87224-08-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    ALTYN

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    15. 4. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku