Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělávání učitelů v oblasti tzv. "měkkých dovedností"

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F15%3A43928170" target="_blank" >RIV/49777513:23420/15:43928170 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělávání učitelů v oblasti tzv. "měkkých dovedností"

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zamýšlí nad otázkou, která témata z tzv. "měkkých dovedností" v dalším vzdělávání považují učitelé základních a středních škol za přínosná. Učitelé se nejvíce zajímají o kurzy zvládání školního stresu. Současně s výukou tohoto tématu v rámcidalšího vzdělávání uskutečňujeme i výzkum stresorů učitelů a podílu učitelů na předcházení stresu a na jeho zvládání. Hlavním cílem této kapitoly je seznámení s výsledky výzkumu stresorů učitelů ve škole a výzkumného šetření zájmu učitelů o další vzdělávání. Výsledky průzkumu spojené s evaluací seminářů zaměřených na zvládání školního stresu se tak stávají podnětem k dalšímu zvyšování úrovně dalšího vzdělávání učitelů - nabízet podobná témata, která budou mít pro učitele i praktický dopad a možnost konfrontace vlastních zkušeností s ostatními.

  • Název v anglickém jazyce

    Teachers education in the so-called "soft skills"

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter is looking for answers in the question what topics of "soft skills" are considered by primary and secondary school teachers as beneficial and helpful in further education. Teachers are mostly interested in effective stress coping courses. Teaching in such area is connected with research in teachers' stressors and teachers' ability to copy with stress. The main aim of this chapter is analysis of research results in teachers' stressors and teachers' interests in further education. The research results are related to the evaluation of courses focusing on the coping with school stress what becomes a stimulus for further increasing level of teachers' education in the Lifelong Learning frame - it is necessary to offer similar topics that will have a practical effect for teachers and to offer an opportunity to confront their own experiences with others.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Rozvoj kompetencí vzdělavatelů v kontextu moderního pojetí vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7509-256-4

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    188-194

  • Počet stran knihy

    299

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly