Stresory a strategie zvládání stresu v profesi vychovatelů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F04%3A00000002" target="_blank" >RIV/61988987:17250/04:00000002 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Stresory a strategie zvládání stresu v profesi vychovatelů
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkum stresu učitelů se stal hlavní oblastí zájmu mezinárodního výzkumu. Tento článek prezentuje některé výsledky výzkumu pracovních stresorů a strategií zvládání, které byly zjištěny v souboru 25 vychovatelů a diskutuje příčiny, proč je vychovatelstvípovažováno za zátěžovou profesi.
Název v anglickém jazyce
Stressors and strategies for coping with stress in profession of educators
Popis výsledku anglicky
Research on teacher stress has become a major area of international research interest. This paper presents some results of research of occupational stressors and coping strategies that found in the sample of 25 special educators and discusses reasons, why education is regarded as a stressful profession.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F03%2F0535" target="_blank" >GA406/03/0535: Profesní kompetence sociálních pracovníků a jejich hodnocení klienty</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Teachers and Health
ISBN
80-7315-093-X
Počet stran výsledku
30
Strana od-do
91-120
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—