Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkoumání strategií zvládání stresu ve vztahu k vybraným profesním charakteristikám u vychovatelů v zařízeních náhradní výchovné péče

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F24%3A43898450" target="_blank" >RIV/44555601:13430/24:43898450 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2024.pdf" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2024.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zkoumání strategií zvládání stresu ve vztahu k vybraným profesním charakteristikám u vychovatelů v zařízeních náhradní výchovné péče

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na strategie zvládání stresu ve vztahu k vybraným profesním charakteristikám u vychovatelů v zařízeních náhradní výchovné péče. Výzkum byl provedenstandardizovaným šetřením pomocí Bochumského osobnostního dotazníku (Hossiep &amp; Paschen, 2011) a SVF 78 Strategií zvládání stresu (Janke &amp; Erdmannová, 2003). Empirický záměr jsme realizovali na vzorku 377 vychovatelů pracujících v systému školských zařízení pro výkon ústavní a ochranné výchovy. Článek reflektuje klíčové aspekty související s tímto výzkumem.

  • Název v anglickém jazyce

    Exploring Stress Coping Strategies in Relation to Selected Professional Characteristics of Educators in Foster Care Settings

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on strategies stress management strategies in relation to selected occupational characteristics in educators in foster care settings. The research was conducted standardized survey using the Bochum Personality Questionnaire (Hossiep &amp; Paschen, 2011) and the SVF 78 Stress Management Strategies (Janke &amp; Erdmann, 2003). The empirical design was conducted on a sample of 377 educators working in the system of educational institutions for the execution of institutional and protective education. The paper reflects on key aspects related to this research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní vědecká konference - QUAERE 2024

  • ISBN

    978-80-87952-40-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    519-528

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    24. 7. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku