Zkoumání vztahu resilience a sociálních kompetencí u vychovatelů ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F24%3A43898767" target="_blank" >RIV/44555601:13430/24:43898767 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://pages.pedf.cuni.cz/specpeda/" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/specpeda/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zkoumání vztahu resilience a sociálních kompetencí u vychovatelů ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá vztahem resilience a sociálních kompetencí u vychovatelů ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy. Výzkum byl proveden za pomoci standardizovaných dotazníků ISK-Inventáře sociálních kompetencí (Hoskovcová & Vašek, 2017) a CD-RISC Connor-Davidson Resilience Scale (Connor & Davidson, 2003). Výzkumný záměr jsme realizovali na vzorku 162 vybraných respondentů. Článek shrnuje klíčové výstupy související s tímto výzkumem.
Název v anglickém jazyce
Exploring the Relationship Between Resilience and Social Competence Among Educators In Institutional and Protective Care Facilities
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the relationship of resilience and social competences among educators in school facilities for the performance of institutional and protective education. The research was conducted using standardized questionnaires ISK - Inventory of Social Competence (Hoskovcová & Vašek, 2017) and CD-RISC Connor-Davidson Resilience Scale (Connor & Davidson, 2003). The research design was implemented on a sample of 162 selected respondents. The article summarizes the key outputs related to this research.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Speciální pedagogika
ISSN
1211-2720
e-ISSN
—
Svazek periodika
34
Číslo periodika v rámci svazku
3-4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
249-266
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—