Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkoumání vztahu resilience a sociálních kompetencí u vychovatelů ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F24%3A43898767" target="_blank" >RIV/44555601:13430/24:43898767 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pages.pedf.cuni.cz/specpeda/" target="_blank" >http://pages.pedf.cuni.cz/specpeda/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zkoumání vztahu resilience a sociálních kompetencí u vychovatelů ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá vztahem resilience a sociálních kompetencí u vychovatelů ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy. Výzkum byl proveden za pomoci standardizovaných dotazníků ISK-Inventáře sociálních kompetencí (Hoskovcová &amp; Vašek, 2017) a CD-RISC Connor-Davidson Resilience Scale (Connor &amp; Davidson, 2003). Výzkumný záměr jsme realizovali na vzorku 162 vybraných respondentů. Článek shrnuje klíčové výstupy související s tímto výzkumem.

  • Název v anglickém jazyce

    Exploring the Relationship Between Resilience and Social Competence Among Educators In Institutional and Protective Care Facilities

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the relationship of resilience and social competences among educators in school facilities for the performance of institutional and protective education. The research was conducted using standardized questionnaires ISK - Inventory of Social Competence (Hoskovcová &amp; Vašek, 2017) and CD-RISC Connor-Davidson Resilience Scale (Connor &amp; Davidson, 2003). The research design was implemented on a sample of 162 selected respondents. The article summarizes the key outputs related to this research.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Speciální pedagogika

  • ISSN

    1211-2720

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    34

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3-4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    249-266

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus