Analýza souvislostí mezi sociálními kompetencemi a resiliencí u vychovatelů ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F24%3A43898706" target="_blank" >RIV/44555601:13430/24:43898706 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.vedeckekonference.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=92&Itemid=78&lang=en" target="_blank" >https://www.vedeckekonference.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=92&Itemid=78&lang=en</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza souvislostí mezi sociálními kompetencemi a resiliencí u vychovatelů ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá analýzou souvislostí mezi sociálními kompetencemi a resiliencí u vychovatelů ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy. Výzkum byl proveden standardizovanými dotazníkovými nástroji za pouití testu ISK - Inventáře sociálních kompetencí (Hoskovcová & Vašek, 2017) a CD-RISC Connor-Davidson Resilience Scale (Connor & Davidson, 2003) na celkovém vzorku 377 vybraných respondentů. Cílem příspěvku je přispět k hlubšímu porozumění vybraných profesních atributů. Text se zaměřuje na podstatné aspekty spojené s tímto výzkumem.
Název v anglickém jazyce
Analysis of the Relationship Between Social Competences and Resilience in Educators in Educational Institutions for the Performance of Institutional and Protective Education
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the analysis of the relationship between social competences and resilience in educators in educational institutions for the performance of institutional and protective education. The research was conducted with standardized questionnaire instruments using the ISK-Inventory of Social Competence (Hoskovcová & Vašek, 2017) and the CD-RISC Connor-Davidson Resilience Scale (Connor & Davidson, 2003) on a total sample of 377 selected respondents. The aim of this paper is to contribute to a deeper understanding of the selected occupational attributes. The text focuses on the essential aspects associated with this research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MMK 2024 Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky
ISBN
978-80-87952-41-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
693-703
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
16. 12. 2024
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—