Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza souvislostí mezi sociálními kompetencemi a resiliencí u vychovatelů ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F24%3A43898706" target="_blank" >RIV/44555601:13430/24:43898706 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.vedeckekonference.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=92&Itemid=78&lang=en" target="_blank" >https://www.vedeckekonference.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=92&Itemid=78&lang=en</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza souvislostí mezi sociálními kompetencemi a resiliencí u vychovatelů ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá analýzou souvislostí mezi sociálními kompetencemi a resiliencí u vychovatelů ve školských zařízeních pro výkon ústavní a ochranné výchovy. Výzkum byl proveden standardizovanými dotazníkovými nástroji za pouití testu ISK - Inventáře sociálních kompetencí (Hoskovcová &amp; Vašek, 2017) a CD-RISC Connor-Davidson Resilience Scale (Connor &amp; Davidson, 2003) na celkovém vzorku 377 vybraných respondentů. Cílem příspěvku je přispět k hlubšímu porozumění vybraných profesních atributů. Text se zaměřuje na podstatné aspekty spojené s tímto výzkumem.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of the Relationship Between Social Competences and Resilience in Educators in Educational Institutions for the Performance of Institutional and Protective Education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the analysis of the relationship between social competences and resilience in educators in educational institutions for the performance of institutional and protective education. The research was conducted with standardized questionnaire instruments using the ISK-Inventory of Social Competence (Hoskovcová &amp; Vašek, 2017) and the CD-RISC Connor-Davidson Resilience Scale (Connor &amp; Davidson, 2003) on a total sample of 377 selected respondents. The aim of this paper is to contribute to a deeper understanding of the selected occupational attributes. The text focuses on the essential aspects associated with this research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MMK 2024 Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky

  • ISBN

    978-80-87952-41-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    693-703

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    16. 12. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku