Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zkoumání strategií zvládání stresu ve vztahu k vybraným profesním charakteristikám u vychovatelů v zařízeních náhradní výchovné péče

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F24%3A43898456" target="_blank" >RIV/44555601:13430/24:43898456 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.grantjournal.com/issue/1301/PDF/1301tirpak.pdf" target="_blank" >https://www.grantjournal.com/issue/1301/PDF/1301tirpak.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zkoumání strategií zvládání stresu ve vztahu k vybraným profesním charakteristikám u vychovatelů v zařízeních náhradní výchovné péče

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na strategie zvládání stresu ve vztahu k vybraným profesním charakteristikám u vychovatelů v zařízeních náhradní výchovné péče. Výzkum byl proveden standardizovaným šetřením pomocí Bochumského osobnostního dotazníku (Hossiep &amp; Paschen, 2011) a SVF 78 Strategií zvládání stresu (Janke &amp; Erdmannová, 2003). Empirický záměr jsme realizovali na vzorku 377 vychovatelů pracujících v systému školských zařízení pro výkon ústavní a ochranné výchovy. Článek reflektuje klíčové aspekty související s tímto výzkumem.

  • Název v anglickém jazyce

    Exploring Stress Coping Strategies in Relation to Selected Professional Characteristics of Educators in Foster Care Settings

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on strategies stress management strategies in relation to selected occupational characteristics in educators in foster care settings. The research was conducted standardized survey using the Bochum Personality Questionnaire (Hossiep &amp; Paschen, 2011) and the SVF 78 Stress Management Strategies (Janke &amp; Erdmann, 2003). The empirical design was conducted on a sample of 377 educators working in the system of educational institutions for the execution of institutional and protective education. The paper reflects on key aspects related to this research.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Grant journal

  • ISSN

    1805-062X

  • e-ISSN

    1805-0638

  • Svazek periodika

    2024

  • Číslo periodika v rámci svazku

    13

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    45-49

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus