Zkoumání strategií zvládání stresu ve vztahu k vybraným profesním charakteristikám u vychovatelů v zařízeních náhradní výchovné péče
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F24%3A43898456" target="_blank" >RIV/44555601:13430/24:43898456 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.grantjournal.com/issue/1301/PDF/1301tirpak.pdf" target="_blank" >https://www.grantjournal.com/issue/1301/PDF/1301tirpak.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zkoumání strategií zvládání stresu ve vztahu k vybraným profesním charakteristikám u vychovatelů v zařízeních náhradní výchovné péče
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na strategie zvládání stresu ve vztahu k vybraným profesním charakteristikám u vychovatelů v zařízeních náhradní výchovné péče. Výzkum byl proveden standardizovaným šetřením pomocí Bochumského osobnostního dotazníku (Hossiep & Paschen, 2011) a SVF 78 Strategií zvládání stresu (Janke & Erdmannová, 2003). Empirický záměr jsme realizovali na vzorku 377 vychovatelů pracujících v systému školských zařízení pro výkon ústavní a ochranné výchovy. Článek reflektuje klíčové aspekty související s tímto výzkumem.
Název v anglickém jazyce
Exploring Stress Coping Strategies in Relation to Selected Professional Characteristics of Educators in Foster Care Settings
Popis výsledku anglicky
The paper focuses on strategies stress management strategies in relation to selected occupational characteristics in educators in foster care settings. The research was conducted standardized survey using the Bochum Personality Questionnaire (Hossiep & Paschen, 2011) and the SVF 78 Stress Management Strategies (Janke & Erdmann, 2003). The empirical design was conducted on a sample of 377 educators working in the system of educational institutions for the execution of institutional and protective education. The paper reflects on key aspects related to this research.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Grant journal
ISSN
1805-062X
e-ISSN
1805-0638
Svazek periodika
2024
Číslo periodika v rámci svazku
13
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
45-49
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—