Vliv robotické stavebnice LEGO na rozvoj kognitivních schopností v oblasti operací s verbálními symboly u žáků základní školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F16%3A43930215" target="_blank" >RIV/49777513:23420/16:43930215 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv robotické stavebnice LEGO na rozvoj kognitivních schopností v oblasti operací s verbálními symboly u žáků základní školy
Popis výsledku v původním jazyce
Práce se věnuje možnému vlivu robotické stavebnice LEGO na rozvoj myšlení žáků základní školy. Testování žáků proběhlo za pomoci testu kognitivních schopností. Následným statistickým vyhodnocením byl zjišťován vliv v oblasti operací s verbálními symboly.
Název v anglickém jazyce
The influence of the LEGO building kits on the development of cognitive abilities in the area of verbal symbol operations among primary school pupils
Popis výsledku anglicky
The work deals with a possible influence of the robotic kit LEGO on the development of the primary school pupils The pupils were tested by the test of cognitive abilities. With the subsequent statistical evaluation, the influence in the sphere of operations with verbal symbols was found out.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media4u Magazíne
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Svazek periodika
13
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
58-61
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—