Aktuální trendy v teorii výuky gramatiky německého jazyka a jejich možné aplikace ve výuce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F17%3A43932258" target="_blank" >RIV/49777513:23420/17:43932258 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aktuální trendy v teorii výuky gramatiky německého jazyka a jejich možné aplikace ve výuce
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek se zabývá vyučováním gramatiky němčiny jako cizího jazyka. Proto jsou představeny vybrané teorie a jazyková animace jako nový způsob výuky. Jazyková animace je hlavním tématem studie zaměřené na ověření platnosti dané teorie ve výuce gramatiky. V rámci této studie se současné chápání výuky gramatiky spojilo s jazykovou animací. Následující článek poukazuje na výsledky této studie.
Název v anglickém jazyce
Current trends in the theory of German grammar teaching and their possible application in teaching
Popis výsledku anglicky
The present article deals with teaching grammar for German as foreign language. Therefore, selected theories and Sprachanimation, as a new kind of teaching method, are introduced. Sprachanimation has been the main focus of a study aiming to proof the validity of given theories in teaching grammar. Within the scope of this study, the present understanding of teaching grammar has been joined with Sprachanimation. The following article is pointing out the results of this study.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů