Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aktuální trendy v teorii výuky gramatiky německého jazyka a jejich možné aplikace ve výuce

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F17%3A43932258" target="_blank" >RIV/49777513:23420/17:43932258 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aktuální trendy v teorii výuky gramatiky německého jazyka a jejich možné aplikace ve výuce

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento článek se zabývá vyučováním gramatiky němčiny jako cizího jazyka. Proto jsou představeny vybrané teorie a jazyková animace jako nový způsob výuky. Jazyková animace je hlavním tématem studie zaměřené na ověření platnosti dané teorie ve výuce gramatiky. V rámci této studie se současné chápání výuky gramatiky spojilo s jazykovou animací. Následující článek poukazuje na výsledky této studie.

  • Název v anglickém jazyce

    Current trends in the theory of German grammar teaching and their possible application in teaching

  • Popis výsledku anglicky

    The present article deals with teaching grammar for German as foreign language. Therefore, selected theories and Sprachanimation, as a new kind of teaching method, are introduced. Sprachanimation has been the main focus of a study aiming to proof the validity of given theories in teaching grammar. Within the scope of this study, the present understanding of teaching grammar has been joined with Sprachanimation. The following article is pointing out the results of this study.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů