The teaching of grammar and teachers´ beliefs - the look at the current situation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00104340" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00104340 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Výučba gramatiky angličtiny a učiteľovo presvedčenie - pohľad na súčasný stav problematiky
Popis výsledku v původním jazyce
Skúmanie prístupov a metód výučby gramatiky je v súčasnosti akutálna téma. Podľa Národného ústavu certifikovaných meraní SR študenti stredných škôl na Slovensku dlhodobo dosahujú najhoršie výsledky z externej časti maturitnej skúšky práve v oblasti gramatiky a slovnej zásoby. Tento príspevok sa zaoberá súčasným stavom rozvoja problematiky výučby gramatiky angličtiny, učiteľovho poňatia výučby gramatiky cudzích jazykov (teacher's beliefs) a využitia prvkov pedagogického konštruktivizmu vo výučbe gramatiky angličtiny na stredných školách na Slovensku.
Název v anglickém jazyce
The teaching of grammar and teachers´ beliefs - the look at the current situation
Popis výsledku anglicky
Researching teaching approaches and methods to teaching grammar has been discussed recently. According to statistics by National institute for certified educational measurements in Slovakia, secondary school students have been achieving the lowest score from language in use part of the test on average. This entry deals with current state of the teaching of grammar in foreing language teaching and learning process, teachers' beliefs about grammar teaching and applying constructivist theories into grammar teaching and learning process in secondary schools in Slovakia.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů