Discovery grammar learning at secondary schools in Slovakia
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00104342" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00104342 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Učenie sa gramatiky angličtiny objavovaním na stredných školách v SR
Popis výsledku v původním jazyce
Príspevok vo forme posteru stručne popisuje teoretické východiská pre výučbu gramatiky angličtiny ako cudzieho jazyka na stredných školách na Slovensku. Poster predstavuje prístup k výučbe gramatiky angličtiny - učenie sa objavovaním (discovery grammar learning). Ďalej poster popisuje ciele dizertačného výskumu a výskumné otázky v rámci dizertačného projektu.
Název v anglickém jazyce
Discovery grammar learning at secondary schools in Slovakia
Popis výsledku anglicky
The poster briefly describes the theory behind the teaching of grammar in English as a foreing language classroom at secondary schools in Slovakia. The poster presents discovery learning as an approach to grammar teaching. Additionally, the poster presents the aim and research questions of a dissertation project.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů