Teachers' Beliefs and Teaching Grammar in an English as a Foreign Language Classroom
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106388" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106388 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Teachers' Beliefs and Teaching Grammar in an English as a Foreign Language Classroom
Popis výsledku v původním jazyce
This paper outlines the key concepts related to the grammar teaching and learning process and discovery grammar learning. It also presents how teachers’ beliefs have been reflected on in current foreign language teaching and learning research.
Název v anglickém jazyce
Teachers' Beliefs and Teaching Grammar in an English as a Foreign Language Classroom
Popis výsledku anglicky
This paper outlines the key concepts related to the grammar teaching and learning process and discovery grammar learning. It also presents how teachers’ beliefs have been reflected on in current foreign language teaching and learning research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Research in Foreign Language Pedagogy
ISBN
9788021092174
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
129-146
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 11. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—