Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teachers' Beliefs and Teaching Grammar in an English as a Foreign Language Classroom

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106388" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106388 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Teachers' Beliefs and Teaching Grammar in an English as a Foreign Language Classroom

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper outlines the key concepts related to the grammar teaching and learning process and discovery grammar learning. It also presents how teachers’ beliefs have been reflected on in current foreign language teaching and learning research.

  • Název v anglickém jazyce

    Teachers' Beliefs and Teaching Grammar in an English as a Foreign Language Classroom

  • Popis výsledku anglicky

    This paper outlines the key concepts related to the grammar teaching and learning process and discovery grammar learning. It also presents how teachers’ beliefs have been reflected on in current foreign language teaching and learning research.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Research in Foreign Language Pedagogy

  • ISBN

    9788021092174

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    129-146

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 11. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku