Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Foreign language grammar - how to cope with it?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F18%3A73588422" target="_blank" >RIV/61989592:15210/18:73588422 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://moodle.upol.cz" target="_blank" >https://moodle.upol.cz</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Gramatika cudzieho jazyka v akademickom prostředí – ako na to?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vedúca workshopu, doc. Elena Baranová, zoznámila účastníkov s nasledujúcim: čo je gramatika vo všeobecnosti; jej zložky; miesto gramatiky vo vyučovaní / učení sa CJ na jednotlivých vzdelávacích stupňoch; metódy bez explicitnej gramatiky / s explicitáciou gramatiky; špecifiká vo vyučovaní / učení sa CJ vo vysokoškolskom prostredí; ciele kurzov CJ na VŠ (nefilologické odbory); charakteristika VŠ študenta vo vzťahu k CJ; roly VŠ učiteľa CJ; učebné materiály a pomôcky; gramatické chyby a práca s nimi; čo získa jedinec, ak zvládne gramatický systém CJ.

  • Název v anglickém jazyce

    Foreign language grammar - how to cope with it?

  • Popis výsledku anglicky

    Doc. Elena Baranova introduced the topic of teaching grammar and focused on the following: what is grammar, what are its parts, the role of grammar in foreign language teaching at different levels of education, explicit and implicit methods of teaching grammar at university level, aims of foreign language courses, university students and their attitude towards learning a foreign language, the roles of foreign language teachers, teaching materials, grammar mistakes and how to cope with them, advantages of learning grammar of a foreign language.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    14

  • Počet zahraničních účastníků

    1

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    EUR - Evropská akce