Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teachers' beliefs and English grammar teaching and learning process

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F18%3A00106335" target="_blank" >RIV/00216224:14410/18:00106335 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://old.zcu.cz/export/sites/zcu/pracoviste/vyd/online/ProfiLingua_Proceedings.pdf" target="_blank" >https://old.zcu.cz/export/sites/zcu/pracoviste/vyd/online/ProfiLingua_Proceedings.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Presvedčenie učiteľa a výučba gramatiky angličtiny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Skúmanie prístupov a metód výučby gramatiky je v súčasnosti akutálna téma. Podľa Národného ústavu certifikovaných meraní SR študenti stredných škôl na Slovensku dlhodobo dosahujú najhoršie výsledky z externej časti maturitnej skúšky práve v oblasti gramatiky a slovnej zásoby. Tento príspevok sa zaoberá súčasným stavom rozvoja problematiky výučby gramatiky angličtiny, učiteľovho poňatia výučby gramatiky cudzích jazykov (teacher's beliefs) a využitia prvkov pedagogického konštruktivizmu vo výučbe gramatiky angličtiny na stredných školách na Slovensku.

  • Název v anglickém jazyce

    Teachers' beliefs and English grammar teaching and learning process

  • Popis výsledku anglicky

    Researching teaching approaches and methods to teaching grammar has been discussed recently. According to statistics by National institute for certified educational measurements in Slovakia, secondary school students have been achieving the lowest score from language in use part of the test on average. This paper deals with current state of the teaching of grammar in foreing language teaching and learning process, teachers' beliefs about grammar teaching and applying constructivist theories into grammar teaching and learning process in secondary schools in Slovakia.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Jazykový a kulturní prostor v proměnách 21. století

  • ISBN

    9788026108344

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    219-229

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    13. 9. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku