Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Psychosociální interakční výcvik v pedagogické praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F17%3A43933015" target="_blank" >RIV/49777513:23420/17:43933015 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Psychosociální interakční výcvik v pedagogické praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha se zabývá problematikou využití psychosociálního interakčního výcviku v pedagogické praxi. Uvedená problematika je zpracovaná z teoretického, aplikačního a výzkumného pohledu. Text je členěn do čtyř kapitol. V první kapitole je vymezena podstata psychosociálního interakčního výcviku a jsou v ní charakterizovány cílové oblasti uvedeného systému osobnostního a sociálního rozvoje. Součástí první kapitoly je popis teoretických východisek výcvikových programů. Druhá kapitola pojednává o psychosociálních výcvikových technikách. Techniky jsou v ní vymezeny a klasifikovány. Současně je zde popsán metodický model jejich využití v pedagogické praxi. Třetí kapitola je zaměřena na možnosti implementace programů psychosociálního interakčního výcviku ve školní praxi. Čtvrtá kapitola obsahuje evaluační modely a principy evaluačních postupů využitelné při ověřování efektivity programů psychosociálního interakčního výcviku. Závěry uvedené v publikaci jsou výsledkem teoretických studií, ale také výzkumných šetření zaměřených na zkoumání efektivity výcvikových programů.

  • Název v anglickém jazyce

    Psychosocial interaction training in pedagogical practice

  • Popis výsledku anglicky

    The book is dedicated to the use of psychosocial interaction training in pedagogical practice. This topic is compiled out of theory, application and research point of view. The text is divided into four chapters. In the first chapter the substance of psychosocial interaction training is defined and the target fields of the mentioned system of personality and social development are characterized. One part of the first chapter is also a description of theoretical bases of training programmes. The second chapter deals with psychosocial training techniques. Techniques are defined and classified. A methodical model of their employment in pedagogical practice is described here as well. The third chapter focuses on the possibilities of psychosocial interaction training implementation to school practice. The fourth chapter contains evaluation models and evaluation procedure principles which can be used when checking up the psychosocial interaction training efficiency. The conclusions stated in the publication are results not only of theoretical studies but also of surveys focused on studying training programmes efficiency.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-261-0676-0

  • Počet stran knihy

    219

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS knihy