Psychosociální interakční výcvik v pedagogické praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F17%3A43933015" target="_blank" >RIV/49777513:23420/17:43933015 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Psychosociální interakční výcvik v pedagogické praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha se zabývá problematikou využití psychosociálního interakčního výcviku v pedagogické praxi. Uvedená problematika je zpracovaná z teoretického, aplikačního a výzkumného pohledu. Text je členěn do čtyř kapitol. V první kapitole je vymezena podstata psychosociálního interakčního výcviku a jsou v ní charakterizovány cílové oblasti uvedeného systému osobnostního a sociálního rozvoje. Součástí první kapitoly je popis teoretických východisek výcvikových programů. Druhá kapitola pojednává o psychosociálních výcvikových technikách. Techniky jsou v ní vymezeny a klasifikovány. Současně je zde popsán metodický model jejich využití v pedagogické praxi. Třetí kapitola je zaměřena na možnosti implementace programů psychosociálního interakčního výcviku ve školní praxi. Čtvrtá kapitola obsahuje evaluační modely a principy evaluačních postupů využitelné při ověřování efektivity programů psychosociálního interakčního výcviku. Závěry uvedené v publikaci jsou výsledkem teoretických studií, ale také výzkumných šetření zaměřených na zkoumání efektivity výcvikových programů.
Název v anglickém jazyce
Psychosocial interaction training in pedagogical practice
Popis výsledku anglicky
The book is dedicated to the use of psychosocial interaction training in pedagogical practice. This topic is compiled out of theory, application and research point of view. The text is divided into four chapters. In the first chapter the substance of psychosocial interaction training is defined and the target fields of the mentioned system of personality and social development are characterized. One part of the first chapter is also a description of theoretical bases of training programmes. The second chapter deals with psychosocial training techniques. Techniques are defined and classified. A methodical model of their employment in pedagogical practice is described here as well. The third chapter focuses on the possibilities of psychosocial interaction training implementation to school practice. The fourth chapter contains evaluation models and evaluation procedure principles which can be used when checking up the psychosocial interaction training efficiency. The conclusions stated in the publication are results not only of theoretical studies but also of surveys focused on studying training programmes efficiency.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-261-0676-0
Počet stran knihy
219
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání
Plzeň
Kód UT WoS knihy
—