Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora rozvoje digitální gramotnosti realizací projektů z oblasti praktické elektroniky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F18%3A43953805" target="_blank" >RIV/49777513:23420/18:43953805 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora rozvoje digitální gramotnosti realizací projektů z oblasti praktické elektroniky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek představuje dílčí výsledky analýzy vzdělávací oblasti Člověk a svět práce z pohledu rozvoje digitální gramotnosti. Zaměřuje se na specifika praktické výuky elektroniky a elektrotechniky za pomocí specifických pomůcek. Autor konfrontuje možnosti vybraných stavebnic a systémů se zkušenostmi z praxe – výuky na druhém stupni základních škol (ISCED 2) v České republice. Na vybraných praktických příkladech autor článku demonstruje aplikaci badatelských metod výuky vedoucích k rozvoji digitálních kompetencí.

  • Název v anglickém jazyce

    Digital literacy development support by implementing projects in field of practical electronics

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents partial results of the analysis of the educational area Man and the World of Work from the point of view of digital literacy development. It is focused on specifics of practical teaching of electronics and electrical engineering by using specific tools. The author confronts possibilities of the building sets and systems with practical experience – teaching at the second stage of elementary schools (ISCED 2) in the Czech Republic. By selecting practical examples, the author of the article demonstrates the implementation of inquiry-based learning methods which lead to digital literacy development.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Technika a vzdelávanie

  • ISSN

    1338-9742

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    7

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    40-42

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus