Podpora rozvoje digitální gramotnosti realizací projektů z oblasti praktické elektroniky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F18%3A43953805" target="_blank" >RIV/49777513:23420/18:43953805 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podpora rozvoje digitální gramotnosti realizací projektů z oblasti praktické elektroniky
Popis výsledku v původním jazyce
Článek představuje dílčí výsledky analýzy vzdělávací oblasti Člověk a svět práce z pohledu rozvoje digitální gramotnosti. Zaměřuje se na specifika praktické výuky elektroniky a elektrotechniky za pomocí specifických pomůcek. Autor konfrontuje možnosti vybraných stavebnic a systémů se zkušenostmi z praxe – výuky na druhém stupni základních škol (ISCED 2) v České republice. Na vybraných praktických příkladech autor článku demonstruje aplikaci badatelských metod výuky vedoucích k rozvoji digitálních kompetencí.
Název v anglickém jazyce
Digital literacy development support by implementing projects in field of practical electronics
Popis výsledku anglicky
The article presents partial results of the analysis of the educational area Man and the World of Work from the point of view of digital literacy development. It is focused on specifics of practical teaching of electronics and electrical engineering by using specific tools. The author confronts possibilities of the building sets and systems with practical experience – teaching at the second stage of elementary schools (ISCED 2) in the Czech Republic. By selecting practical examples, the author of the article demonstrates the implementation of inquiry-based learning methods which lead to digital literacy development.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Technika a vzdelávanie
ISSN
1338-9742
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
40-42
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—