Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Humor jako nástroj kvalitní výuky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F19%3A43952181" target="_blank" >RIV/49777513:23420/19:43952181 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://f8a41b37-3228-4025-872f-f61b1c40af15.filesusr.com/ugd/01fd51_3f768513005c495ab7a1c0a6e4dfe311.pdf" target="_blank" >https://f8a41b37-3228-4025-872f-f61b1c40af15.filesusr.com/ugd/01fd51_3f768513005c495ab7a1c0a6e4dfe311.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Humor jako nástroj kvalitní výuky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie je věnovaná humoru jako účinnému nástroji a ukazateli kvalitní výuky. Vychází z diplomové práce Humor ve výtvarné výchově. Obsahuje poznatky získané kvalitativním výzkumným šetřením projevů humoru ve výtvarné výchově na základě přímého pozorování výuky tří učitelů výtvarné výchovy s použitím Mayringovy kvalitativní analýzy obsahu. Jako hlavní cíl výzkumu bylo stanoveno zmapovat využití a charakter humoru ve výuce tří výtvarných pedagogů. Výzkumné šetření je interpretováno v kontextu teoretických východisek humoru, a to ve spojení s výtvarným uměním i pedagogikou. V rámci interpretace výzkumných nálezů byly pro daný výzkumný vzorek vymezeny tři oblasti projevů humoru ve výuce výtvarné výchovy a odlišen charakter humoru v učitelově pojetí výuky u jednotlivých učitelů výtvarné výchovy.

  • Název v anglickém jazyce

    Humour as a tool of quality education

  • Popis výsledku anglicky

    The study is devoted to the topic of humour as an effective tool and indicator of quality education. It proceed from the master&apos;s thesis called Humour in Art Education. It contains the findings gained by a qualitative research study of manifestations of humor in art education based on direct observation of teaching with three art teachers using Mayring&apos;s Qualitative Content Analysis. As the main aim of the research was determined to map the utilization and character of humor in teaching with three art teachers. The survey is interpreted in the context of theoretical bases of humor in connection with visual arts and pedagogy. As for the interpretation of research findings on the sample, three areas of manifestations of humour were defined and the character of humor in art teachers’ concepts of education was differentiated according to particular teachers.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Kvalita ve výtvarné výchově

  • ISBN

    978-80-904268-7-0

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    256-268

  • Počet stran knihy

    314

  • Název nakladatele

    Česká sekce INSEA

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Kód UT WoS kapitoly