Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociálně psychologický výcvik v inkluzivním vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F19%3A43957542" target="_blank" >RIV/49777513:23420/19:43957542 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociálně psychologický výcvik v inkluzivním vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o problematice využití sociálně psychologických her v inkluzivním vzdělávání. Uvedená problematika je zpracovaná z teoretického, aplikačního a výzkumného charakteru. V příspěvku je vymezena podstata sociálně psychologického výcviku a jsou v ní charakterizovány cílové oblasti. Jedna z kapitol pojednává o sociálně psychologických hrách. Hry jsou v ní vymezeny a klasifikovány. Současně je zde popsán metodický model jejich využití v pedagogické praxi. Příspěvek je také zaměřen na možnosti implementace programů psychosociálních her v inkluzivním vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Socio-psychological training in inclusive education

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the problem of use of socio-psychological games in inclusive education. This topic is compiled out of theory, application and research point of view. In the paper the substance of socio-psychological training is defined and the target fields are characterized. One of the chapters deals with socio-psychological games. Games are defined and classified. A methodical model of their employment in pedagogical practice is described here as well. The paper focuses on the possibilities of socio-psychological games implementation to inclusive education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Psychológia inkluzívnej školy : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie 22.10.2019

  • ISBN

    978-80-89902-13-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    161-169

  • Název nakladatele

    IPV Inštitút priemyslnej výchovy

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    22. 10. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku