Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kompetence v pedagogicko-psychologických souvislostech jako příspěvek k rozvoji vojenských leaderů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60162694%3AG42__%2F16%3A00532605" target="_blank" >RIV/60162694:G42__/16:00532605 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://vavtest.unob.cz/registr" target="_blank" >http://vavtest.unob.cz/registr</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kompetence v pedagogicko-psychologických souvislostech jako příspěvek k rozvoji vojenských leaderů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou kompetencí z pohledu pedagogické psychologie v kontextu rozvoje vojenských leaderů. To znamená respektovat propojený systém, který akceptuje specifické vojensko-odborné požadavky, sociálně-psychologické vlastnosti a velitelsko-manažerské schopnosti. Takto pojaté kompetence jsou zde chápány jako vymezující rámec pro koncipování psychologické přípravy na Univerzitě obrany a také připravovaný výzkumný projekt: Rozvoj sociálních kompetencí vojáka - leadera. Autor popisuje různé teoretické přístupy ve vývoji kompetencí včetně kompetencí klíčových. Srovnává také důležité rozdíly mezi úrovňovými a strukturálními kompetenčními modely.

  • Název v anglickém jazyce

    Competence in educiational and psychological context as a contribution to the development of military leaders

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the issue of competencies from the perspective of educational psychology in the context of the development of military leaders. It means respecting this interconnected system that accepts specific military-technical requirements, socio-psychological characteristics and command-management skills. This concept of competencies is considered to be defining the limits of designing psychological preparation for the University of Defense, as well as the upcoming research project called: Development of social skills of soldier - leader. The author describes various theoretical approaches to the evolution of competencies, includ-ing core competencies. It also compares the important differences between multilevel and structural competency models.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    KA - Vojenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXXIV. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu.

  • ISBN

    978-80-7231-460-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Název nakladatele

    Univerzita obrany

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    26. 5. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku