Kritická místa kurikula přírodopisu na 2. stupni základní školy I.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F19%3A43958815" target="_blank" >RIV/49777513:23420/19:43958815 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kritická místa kurikula přírodopisu na 2. stupni základní školy I.
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie přináší ucelený pohled o výzkumu kritických míst ve výuce přírodopisu v 6. ročníku základní školy. Na základě analýzy kurikulárních dokumentů, z údajů z polostrukturovaných a skupinových rozhovorů s učiteli bylo definováno pět kritických míst. K jejich překonání byly navrženy, ověřeny a vyhodnoceny moduly zaměřené na vznik a vývoj života, buňku a její organely, mikroorganismy, fotosyntézu a systematiku bezobratlých.
Název v anglickém jazyce
Critical spots in biology curriculum in the secondary school I.
Popis výsledku anglicky
The monograph presents results of the research focused to critical spots in biology curriculum in the 6th grade of the secondary school. The analysis of curricular documents, evaluation of questionaires, and conclusions from discussions with teachers define five critical spots: origin and evolution of life, cell ultrastructure, photosynthesis, microorganisms, and systematic biology of invertebrates. New modules were prepared, verified and evaluated.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-261-0934-1
Počet stran knihy
79
Název nakladatele
Západočeská univerzita v Plzni
Místo vydání
Plzeň
Kód UT WoS knihy
—