Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podněty k didaktikám pro žáky se SVP ‒ výtvarný obor

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43960245" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43960245 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://file:///C:/Users/suromar/Downloads/5ec06ba343c9e428794dfc0c_4.2_vo_web.pdf" target="_blank" >http://file:///C:/Users/suromar/Downloads/5ec06ba343c9e428794dfc0c_4.2_vo_web.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podněty k didaktikám pro žáky se SVP ‒ výtvarný obor

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Teoretická část publikace nabízí různé úhly pohledu na inkluzivní vzdělávání ve výtvarném oboru. Dále se text zabývá oborovou pedagogickou diagnostikou a inkluzí ve výtvarném oboru z hlediska RVP. Součástí teoretické části je také konceptová analýza kazuistiky „Projekt Max“. Druhý díl Podnětů je deset textů reflexí čtyř vyučujících, které testovaly modelové lekce z metodických materiálů ve výuce na základních školách. Tyto modelové lekce uvádíme v příloze publikace.

  • Název v anglickém jazyce

    Incentives for didactics for pupils with SEN - art field

  • Popis výsledku anglicky

    The theoretical part of the publication offers different perspectives on inclusive education in the field of art. Furthermore, the text deals with the field of pedagogical diagnostics and inclusion in the art field from the point of view of the FEP. Part of the theoretical part is also a conceptual analysis of the case study &quot;Project Max&quot;. The second part of the Suggestions is ten texts of reflections by four teachers who tested model lessons from methodological materials in primary school teaching. We present these model lessons in the appendix to the publication.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů