K jádru učitelské práce: o didaktickém přístupu učitelů k učebním úlohám v době koronakrize (průzkum mezi plzeňskými učiteli)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43960498" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43960498 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://journals.muni.cz/pedor/article/viewFile/14138/11811" target="_blank" >https://journals.muni.cz/pedor/article/viewFile/14138/11811</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PedOr2020-2-184" target="_blank" >10.5817/PedOr2020-2-184</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K jádru učitelské práce: o didaktickém přístupu učitelů k učebním úlohám v době koronakrize (průzkum mezi plzeňskými učiteli)
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek si klade za cíl shrnout základní poznatky o přístupu učitelů k přípravě a realizaci učebních úloh na začátku pandemie spojené s onemocněním COVID 19. Zaměřili jsme se na způsoby zadávání, realizace a hodnocení učebních úloh učitelé uplatňují během distančního způsobu výuky v různých oborech.
Název v anglickém jazyce
To the core of teacher work: on teachers' didactic approach to learning tasks in times of corona crisis (Pilsen teacher survey)
Popis výsledku anglicky
The summary of the teacher’s basic approaches to the preparation and realization of learning tasks at the coronacrisis beginning is the main aim of this text. We are focusing on the way of the task’s assignments and on the teacher’s evaluation of pupil’s work across three different subjects.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogická orientace
ISSN
1211-4669
e-ISSN
—
Svazek periodika
30
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
184-191
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—