Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Všeobecně vzdělávací potenciál výtvarných činností v mateřské škole. 2. díl

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43961120" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43961120 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.rizeniskoly.cz/cz/casopis/rizeni-skoly/2020/4-2020/ms-2-2020" target="_blank" >https://www.rizeniskoly.cz/cz/casopis/rizeni-skoly/2020/4-2020/ms-2-2020</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Všeobecně vzdělávací potenciál výtvarných činností v mateřské škole. 2. díl

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jaký je rozdíl mezi pojetím výtvarné výchovy ve smyslu rukodělných činností a pojetím tvořivé výtvarné výchovy? Tvořivá výtvarná výchova podporuje možnost sebevyjádření dítěte a jeho fantazii, a je tím pádem příležitostí v rámci soudobého pojetí výtvarné výchovy umožnit mateřské škole integrovat ostatní obory, a přispívat tak ke všeobecnému vzdělání. Článek zahrnuje analýzu kreativního výtvarného úkolu z hlediska rozvíjených očekávaných výstupů RVP PV. Na příkladech vysvětluje rozdíl v edukačním potenciálu schematicky zadaného výtvarného úkolu a kreativní výtvarné tvorby.

  • Název v anglickém jazyce

    Potential of art activities in kindergarten for general education. Part two

  • Popis výsledku anglicky

    What is the difference between the concept of art education in terms of handicrafts and the concept of creative art education? Creative art education supports the possibility of the child&apos;s self-expression and imagination; it contributes to knowledge integration and general education. The article includes the analysis of a creative art task in terms of the outputs of RVP PV. Using examples, we explain the difference in the educational potential of a schematically assigned art task and creative artistic work.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Speciál pro MŠ

  • ISSN

    2571-0591

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    20-28

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus