Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflexe výuky jako prostředek propojení pedagogické praxe studentů s jejich teoretickou přípravou

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F21%3A43962362" target="_blank" >RIV/49777513:23420/21:43962362 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://dspace5.zcu.cz/handle/11025/43106" target="_blank" >https://dspace5.zcu.cz/handle/11025/43106</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reflexe výuky jako prostředek propojení pedagogické praxe studentů s jejich teoretickou přípravou

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V prvním tematickém oddílu přináší studie Jany Vejvodové analýzu nového modelu výuky na FPE ZČU v Plzni přispívajícího k překonání „propasti“ oddělující vzdělávací teorii od praxe. Autorka ukazuje, jak disciplíny Základy reflexe a hodnocení výuky v bakalářském studiu a Reflexe a hodnocení výuky v navazujícím magisterském studiu vedou studenty i vyučující k transdisciplinární didaktické součinnosti, k součinnosti mezi oborovými didaktikami a obecnou didaktikou i pedagogikou.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflections on teaching as a means of connecting students' pedagogical practice with their theoretical preparation

  • Popis výsledku anglicky

    In the first thematic section, Jana Vejvodová’s paper brings an analysis of a new teaching model at FPE ZCU (Pedagogical Faculty of the University of West Bohemia) contributing towards bridging the gap between educational theory and practice. The author demonstrates how the subjects ‘Foundations of reflexion and evaluation of teaching’ in the Bachelor’s programme and ‘Reflexion and evaluation of teaching’ in the follow-up Master’s programme lead students and instructors towards interdisciplinary didactic collaboration, towards collaboration among subject-specific didactics, and general didactics and pedagogy.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Od praxe k teorii a zpět ve vyučování češtině II

  • ISBN

    978-80-261-0982-2

  • Počet stran výsledku

    44

  • Strana od-do

    20-63

  • Počet stran knihy

    403

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Kód UT WoS kapitoly