Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reception constellations of a complex teaching profession

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F21%3A43963237" target="_blank" >RIV/49777513:23420/21:43963237 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.friedrich-verlag.de/shop/lehren-und-lernen-51457" target="_blank" >https://www.friedrich-verlag.de/shop/lehren-und-lernen-51457</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Rezeption Konstellationen einer komplexen Lehrprofessionalität

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Fachdidaktische Theoriebildung zur Bildrezeption. Welche didaktische Theorien zur Bildrezeption in der Vermittlung von Kunst und Bild gab es historisch und in jüngerer Zeit? Was sind die Schritte einer Rezeption, die eine offene Auslegung zulassen? Welche Kompetenzen braucht eine Lehrkraft zur Vermittlung von Kunst und Bild? Beispiele der Vermittlung aus Kunst und Alltag.

  • Název v anglickém jazyce

    Reception constellations of a complex teaching profession

  • Popis výsledku anglicky

    Didactic theories on the reception of images. What didactic theories of image reception in the teaching of art and images have existed historically and in recent times? What are the steps of a reception that allow an open interpretation? What competences does a teacher need to teach art and images? Examples of mediation from art and everyday life.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Kunst + Unterricht

  • ISSN

    0931-7112

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Neuveden

  • Číslo periodika v rámci svazku

    457/458

  • Stát vydavatele periodika

    DE - Spolková republika Německo

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    39-45

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus