DIDAKTICKÉ POMŮCKY V PŘEDŠKOLNÍM ZAŘÍZENÍ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43965774" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43965774 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2023/01/Itev_1_2022.pdf" target="_blank" >http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2023/01/Itev_1_2022.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
DIDAKTICKÉ POMŮCKY V PŘEDŠKOLNÍM ZAŘÍZENÍ
Popis výsledku v původním jazyce
Děti v předškolním zařízení vnímají nové poznatky všemi smysly, proto je pro učitele důležité tyto dětské smysly zapojit co nejvíce. K zprostředkování nových poznatků proto velmi často používají didaktické pomůcky, které jsou pro děti svým provedením zajímavé a svým účelem důležité. Didaktické pomůcky lze v dnešní době zakoupit ve specializovaných prodejnách, anebo si je učitel může sám vyrobit. V našem článku představíme některé didaktické pomůcky, které si vyráběli učitelé sami, mnohdy za pomoci dětí.
Název v anglickém jazyce
DIDACTIC AIDS IN PRESCHOOL FACILITIES
Popis výsledku anglicky
Children in preprimary education perceive new knowledge with all their senses, so it is important for teachers to involve these children's senses as much as possible. Therefore, they often use didactic aids to gain new knowledge, which are interesting for children in its design and important for its purpose. Nowadays, teaching aids can be bought in specialized stores, or the teacher can make them her- or himself. In our article, we will present some teaching aids that teachers made themselves, often with the help of children.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Inovace a technologie ve vzdělávání
ISSN
2571-2519
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
30-36
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—