Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nové marketingové trendy při vyučování marketingu na FaME UTB ve Zlíně

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507679" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507679 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    NEW MARKETING TRENDS IN MARKETING TEACHING AT FACULTY OF MANAGEMENT AND ECONOMICS, TOMAS BATA UNIVERSITY IN ZLÍN

  • Popis výsledku v původním jazyce

    New marketing trends are very important part in marketing teaching at universities. The first paper presents new marketing trends and its sense. The research about new marketing trends knowledge at Faculty of Management and Economics was done. The secondpart describes the results of this research and refers to the importance of its integration to marketing teaching. The self-culture of teachers is very important and useful too. These problems will be mentioned here too.

  • Název v anglickém jazyce

    NEW MARKETING TRENDS IN MARKETING TEACHING AT FACULTY OF MANAGEMENT AND ECONOMICS, TOMAS BATA UNIVERSITY IN ZLÍN

  • Popis výsledku anglicky

    New marketing trends are very important part in marketing teaching at universities. The first paper presents new marketing trends and its sense. The research about new marketing trends knowledge at Faculty of Management and Economics was done. The secondpart describes the results of this research and refers to the importance of its integration to marketing teaching. The self-culture of teachers is very important and useful too. These problems will be mentioned here too.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICERI 2008 ? International Conference of Education, Research and Innovation

  • ISBN

    978-84-612-5091-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    IATED - International Association for Technology, Education and Development

  • Místo vydání

    Madrid

  • Místo konání akce

    Madrid

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku