Nové marketingové trendy při vyučování marketingu na FaME UTB ve Zlíně
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F08%3A63507679" target="_blank" >RIV/70883521:28120/08:63507679 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
NEW MARKETING TRENDS IN MARKETING TEACHING AT FACULTY OF MANAGEMENT AND ECONOMICS, TOMAS BATA UNIVERSITY IN ZLÍN
Popis výsledku v původním jazyce
New marketing trends are very important part in marketing teaching at universities. The first paper presents new marketing trends and its sense. The research about new marketing trends knowledge at Faculty of Management and Economics was done. The secondpart describes the results of this research and refers to the importance of its integration to marketing teaching. The self-culture of teachers is very important and useful too. These problems will be mentioned here too.
Název v anglickém jazyce
NEW MARKETING TRENDS IN MARKETING TEACHING AT FACULTY OF MANAGEMENT AND ECONOMICS, TOMAS BATA UNIVERSITY IN ZLÍN
Popis výsledku anglicky
New marketing trends are very important part in marketing teaching at universities. The first paper presents new marketing trends and its sense. The research about new marketing trends knowledge at Faculty of Management and Economics was done. The secondpart describes the results of this research and refers to the importance of its integration to marketing teaching. The self-culture of teachers is very important and useful too. These problems will be mentioned here too.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
ICERI 2008 ? International Conference of Education, Research and Innovation
ISBN
978-84-612-5091-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
—
Název nakladatele
IATED - International Association for Technology, Education and Development
Místo vydání
Madrid
Místo konání akce
Madrid
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—