NOVÉ TRENDY VE VÝUCE MARKETINGU # ELEKTRONICKÉ FORMY MARKETINGU
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503072" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503072 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
NOVÉ TRENDY VE VÝUCE MARKETINGU # ELEKTRONICKÉ FORMY MARKETINGU
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá možností využití nových marketingových trendů ve výuce marketingových předmětů. Zamýšlí se nad výukou klasických marketingových teorií oproti teoriím inovativním. Některé marketingové teorie se odvracejí od 4P marketingu k 7P a některé dokonce tvrdí, že v dnešní době informatizace a internetových obchodů žádná marketingová P již neexistují. Firmy se ve svých přístupech k zákazníkovi snaží přistupovat k individualizaci požadavků # mikromarketing.
Název v anglickém jazyce
NEW TRENDS IN MARKETING TEACHING - ELECTRONIC MARKETING FORMS
Popis výsledku anglicky
This paper deals with new marketing trends and their position in teaching and in praxis. The goal of this paper is to call out a discussion about marketing orientation in teaching at universities. Do we really lecture the latest marketing trends? Or do we have a tendency to lecture only Kotler#s book Marketing Management? The world and the communication become electronic. These days the very important marketing forms are internet marketing, e-mail marketing, viral marketing etc. This article brings their brief characterization.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Manažment teória, výučba a prax 2005
ISBN
80-8040-270-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
—
Název nakladatele
Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika
Místo vydání
Liptovský Mikuláš
Místo konání akce
Liptovský Mikuláš
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—