Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

NOVÉ TRENDY VE VÝUCE MARKETINGU # ELEKTRONICKÉ FORMY MARKETINGU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F05%3A63503072" target="_blank" >RIV/70883521:28120/05:63503072 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    NOVÉ TRENDY VE VÝUCE MARKETINGU # ELEKTRONICKÉ FORMY MARKETINGU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá možností využití nových marketingových trendů ve výuce marketingových předmětů. Zamýšlí se nad výukou klasických marketingových teorií oproti teoriím inovativním. Některé marketingové teorie se odvracejí od 4P marketingu k 7P a některé dokonce tvrdí, že v dnešní době informatizace a internetových obchodů žádná marketingová P již neexistují. Firmy se ve svých přístupech k zákazníkovi snaží přistupovat k individualizaci požadavků # mikromarketing.

  • Název v anglickém jazyce

    NEW TRENDS IN MARKETING TEACHING - ELECTRONIC MARKETING FORMS

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with new marketing trends and their position in teaching and in praxis. The goal of this paper is to call out a discussion about marketing orientation in teaching at universities. Do we really lecture the latest marketing trends? Or do we have a tendency to lecture only Kotler#s book Marketing Management? The world and the communication become electronic. These days the very important marketing forms are internet marketing, e-mail marketing, viral marketing etc. This article brings their brief characterization.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Manažment teória, výučba a prax 2005

  • ISBN

    80-8040-270-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

  • Místo vydání

    Liptovský Mikuláš

  • Místo konání akce

    Liptovský Mikuláš

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku