Elektronické formy marketingu využitelné při řízení firem ve 21. století
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506336" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506336 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Elektronické formy marketingu využitelné při řízení firem ve 21. století
Popis výsledku v původním jazyce
Problematika nových marketingových trendů přináší inovační pohled na marketing a jeho nástroje. Jedná se o téma vysoce aktuální, které vychází i z potřeb firem. Firmy nemohou dlouhou dobu působit v novém ekonomickém prostředí bez nových přístupů k marketingu a vnímání zákazníků. Alfou a omegou celého marketingu, ať už tradičního nebo nového, je zákazník. Nové marketingové přístupy používají k jejich výzkumu a zacílení nových a moderních nástrojů.
Název v anglickém jazyce
Electronic marketing forms exploitable by companies´ leading in the 21st century
Popis výsledku anglicky
The problem of new marketing trends brings an innovative view on marketing and its tools. It goes about topic which is very actual.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Dialógy: manažment podnikania a vecí verejných
ISSN
1337-0510
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
76
Strana od-do
16-23
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—