Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Elektronické formy marketingu využitelné při řízení firem ve 21. století

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506336" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506336 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Elektronické formy marketingu využitelné při řízení firem ve 21. století

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Problematika nových marketingových trendů přináší inovační pohled na marketing a jeho nástroje. Jedná se o téma vysoce aktuální, které vychází i z potřeb firem. Firmy nemohou dlouhou dobu působit v novém ekonomickém prostředí bez nových přístupů k marketingu a vnímání zákazníků. Alfou a omegou celého marketingu, ať už tradičního nebo nového, je zákazník. Nové marketingové přístupy používají k jejich výzkumu a zacílení nových a moderních nástrojů.

  • Název v anglickém jazyce

    Electronic marketing forms exploitable by companies´ leading in the 21st century

  • Popis výsledku anglicky

    The problem of new marketing trends brings an innovative view on marketing and its tools. It goes about topic which is very actual.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Dialógy: manažment podnikania a vecí verejných

  • ISSN

    1337-0510

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    76

  • Strana od-do

    16-23

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus