Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Event marketing a jeho význam v integrované marketingové komunikaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F07%3A%230000390" target="_blank" >RIV/47813059:19520/07:#0000390 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Event marketing a jeho význam v integrované marketingové komunikaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Český zákazník je na počátku 21. století kritičtější a hledá ve svém kupním rozhodování stále komplexnější řešení, méně se nechává manipulovat především reklamou. Místo záplavy zpráv hledá aktuální a podstatné informace. A proto roste význam interaktivních médií a klesá důležitost tradičních (především televize). Dnešní zákazník je otevřený jak exkluzivnímu značkovému zboží, tak takřka bezejmenný levným produktům, které mu poskytují požadovanou hodnotu. Místo samotného nákupu klade důraz na komplexnějšířešení. Je stále obtížněji zařaditelný do obvyklých marketingových kategorií, nenechává sebou manipulovat, vyhýbá se záplavě marketingové komunikace. V důsledku toho se objevují ve stále kratších intervalech nové formy marketingové komunikace. K těm relativně novým, ale zato již pevně zavedeným ve světě, patří komunikační nástroj se silným emocionálním nábojem. Tím nástrojem je event marketing , jehož význam neustále globálně stoupá.

  • Název v anglickém jazyce

    Event Marketing and its Importance in the Integrated Marketing Communication

  • Popis výsledku anglicky

    This paper aims to draw attention to the importance of new communication instrument - event marketing and its crucial position in the integrated marketing communication. Today companies are forced to find new ways how to attract the customers´ attentionbecause of their information confusion. Emotions will be very important way how to acquire loyal customers which are the main philosophy of event marketing. This article especially deals with event marketing definition, typology and target groups. In conclusion event marketing current new trends and future perspective are indicated under the conditions of IT dynamic progress and consumer´s behaviour continuous changes

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2007

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus