Event marketing a jeho význam v integrované marketingové komunikaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F07%3A%230000390" target="_blank" >RIV/47813059:19520/07:#0000390 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Event marketing a jeho význam v integrované marketingové komunikaci
Popis výsledku v původním jazyce
Český zákazník je na počátku 21. století kritičtější a hledá ve svém kupním rozhodování stále komplexnější řešení, méně se nechává manipulovat především reklamou. Místo záplavy zpráv hledá aktuální a podstatné informace. A proto roste význam interaktivních médií a klesá důležitost tradičních (především televize). Dnešní zákazník je otevřený jak exkluzivnímu značkovému zboží, tak takřka bezejmenný levným produktům, které mu poskytují požadovanou hodnotu. Místo samotného nákupu klade důraz na komplexnějšířešení. Je stále obtížněji zařaditelný do obvyklých marketingových kategorií, nenechává sebou manipulovat, vyhýbá se záplavě marketingové komunikace. V důsledku toho se objevují ve stále kratších intervalech nové formy marketingové komunikace. K těm relativně novým, ale zato již pevně zavedeným ve světě, patří komunikační nástroj se silným emocionálním nábojem. Tím nástrojem je event marketing , jehož význam neustále globálně stoupá.
Název v anglickém jazyce
Event Marketing and its Importance in the Integrated Marketing Communication
Popis výsledku anglicky
This paper aims to draw attention to the importance of new communication instrument - event marketing and its crucial position in the integrated marketing communication. Today companies are forced to find new ways how to attract the customers´ attentionbecause of their information confusion. Emotions will be very important way how to acquire loyal customers which are the main philosophy of event marketing. This article especially deals with event marketing definition, typology and target groups. In conclusion event marketing current new trends and future perspective are indicated under the conditions of IT dynamic progress and consumer´s behaviour continuous changes
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta academica karviniensia
ISSN
1212-415X
e-ISSN
—
Svazek periodika
2007
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—