Marketing a současnost - Glosy, úvahy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F17%3A00313571" target="_blank" >RIV/68407700:21230/17:00313571 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing a současnost - Glosy, úvahy
Popis výsledku v původním jazyce
Se změnou tisíciletí a novými informačními a komunikačními technologiemi přišly nové způsoby uplatnění marketingu, jako je dialogový nebo on line marketing. V budoucnu se předpokládá silnější role umělé inteligence a sociálních sítí, které mohou převzít komunikaci se zákazníkem. Přitom význam marketingu by měl v náročnějších podmínkách globalizace a individualizace stále růst!
Název v anglickém jazyce
Marketing and Present - Glosses, reflections
Popis výsledku anglicky
With the change of the millennium and new information and communication technologies, new ways of applying marketing, such as dialogue or online marketing, have come. In the future, stronger roles of artificial intelligence and social networks are assumed to take on communication with the customer. At the same time, the importance of marketing should continue to grow in the more demanding conditions of globalization and individualization!
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů