Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing a současnost - Glosy, úvahy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21230%2F17%3A00313571" target="_blank" >RIV/68407700:21230/17:00313571 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing a současnost - Glosy, úvahy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Se změnou tisíciletí a novými informačními a komunikačními technologiemi přišly nové způsoby uplatnění marketingu, jako je dialogový nebo on line marketing. V budoucnu se předpokládá silnější role umělé inteligence a sociálních sítí, které mohou převzít komunikaci se zákazníkem. Přitom význam marketingu by měl v náročnějších podmínkách globalizace a individualizace stále růst!

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing and Present - Glosses, reflections

  • Popis výsledku anglicky

    With the change of the millennium and new information and communication technologies, new ways of applying marketing, such as dialogue or online marketing, have come. In the future, stronger roles of artificial intelligence and social networks are assumed to take on communication with the customer. At the same time, the importance of marketing should continue to grow in the more demanding conditions of globalization and individualization!

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů