Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identification of Stakeholder Profile for Developing Targeted Communication

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F16%3A00001385" target="_blank" >RIV/75081431:_____/16:00001385 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Identification of Stakeholder Profile for Developing Targeted Communication

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Changes in marketing communication leads to new perception of marketing communication and promotion itself. Lots of researches and practitioners have been looking for new interdisciplinary conception of marketing communication. Marketing and marketing communication is more and more connected not only with customers, but with key stakeholder groups and some authors use new term stakeholder marketing. This paper focuses on the interconnection of marketing communication and stakeholder theory and possibilities of usage of identification of Stakeholder Profile for developing targeted communication.

  • Název v anglickém jazyce

    Identification of Stakeholder Profile for Developing Targeted Communication

  • Popis výsledku anglicky

    Changes in marketing communication leads to new perception of marketing communication and promotion itself. Lots of researches and practitioners have been looking for new interdisciplinary conception of marketing communication. Marketing and marketing communication is more and more connected not only with customers, but with key stakeholder groups and some authors use new term stakeholder marketing. This paper focuses on the interconnection of marketing communication and stakeholder theory and possibilities of usage of identification of Stakeholder Profile for developing targeted communication.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50200 - Economics and Business

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Innovation Management and Education Excellence through Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth, Proceedings of The 27th International Business Information Management Association Conference (IBIMA)

  • ISBN

    9780986041969

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    3301-3311

  • Název nakladatele

    Internationa Business Information Management Association (IBIMA)

  • Místo vydání

    Milan, Italy

  • Místo konání akce

    Milan, ITALY

  • Datum konání akce

    4. 5. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku