Identification of Stakeholder Profile for Developing Targeted Communication
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F16%3A00001385" target="_blank" >RIV/75081431:_____/16:00001385 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Identification of Stakeholder Profile for Developing Targeted Communication
Popis výsledku v původním jazyce
Changes in marketing communication leads to new perception of marketing communication and promotion itself. Lots of researches and practitioners have been looking for new interdisciplinary conception of marketing communication. Marketing and marketing communication is more and more connected not only with customers, but with key stakeholder groups and some authors use new term stakeholder marketing. This paper focuses on the interconnection of marketing communication and stakeholder theory and possibilities of usage of identification of Stakeholder Profile for developing targeted communication.
Název v anglickém jazyce
Identification of Stakeholder Profile for Developing Targeted Communication
Popis výsledku anglicky
Changes in marketing communication leads to new perception of marketing communication and promotion itself. Lots of researches and practitioners have been looking for new interdisciplinary conception of marketing communication. Marketing and marketing communication is more and more connected not only with customers, but with key stakeholder groups and some authors use new term stakeholder marketing. This paper focuses on the interconnection of marketing communication and stakeholder theory and possibilities of usage of identification of Stakeholder Profile for developing targeted communication.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50200 - Economics and Business
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Innovation Management and Education Excellence through Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth, Proceedings of The 27th International Business Information Management Association Conference (IBIMA)
ISBN
9780986041969
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
3301-3311
Název nakladatele
Internationa Business Information Management Association (IBIMA)
Místo vydání
Milan, Italy
Místo konání akce
Milan, ITALY
Datum konání akce
4. 5. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—