Marketingová komunikace se zákazníkem ve finančních službách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00113218" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00113218 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová komunikace se zákazníkem ve finančních službách
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je zaměřen na oblast marketingové komunikace v bankách a pojišťovacích institucích. Důraz je kladen na řízení vztahů se zákazníky, kde je diskutována současná situace ve finančních institucích. Příspěvek zahrnuje nové možnosti marketingové komunikace. Nové trendy v komunikaci jsou zaměřeny na mobilní a internetový marketing.
Název v anglickém jazyce
Marketing communication with customers in the fields of financial services
Popis výsledku anglicky
The article is dealing with the area of the marketing communication in the banks and the insurance companies. The emphasis is put in the customer relationship management; today situation of the financial companies is discussed. New opportunities of the marketing communication are mentioned. New trends in communication are focused on the mobile and internet marketing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MendelNet PEF 2007
ISBN
978-80-903966-6-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
73-78
Název nakladatele
Petr Novák -- Gimli
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
27. 11. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—