Symbióza životního stylu zákazníka a integrované marketingové komunikace v oblasti pohybové aktivity a sportu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F10%3A10216927" target="_blank" >RIV/61989592:15510/10:10216927 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Symbióza životního stylu zákazníka a integrované marketingové komunikace v oblasti pohybové aktivity a sportu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá novým přístupem ve sportovním marketingu, který se zaměřuje na využití životního stylu zákazníka v integrované marketingové komunikaci. Výchozí ideou článku je popsat budování integrace a synergie marketingového mixu směrem k životnímu stylu zákazníka. Je zde navržen postup ve vztahu ke komunikačním aktivitám firem podnikajících v oblasti sportovně rekreačních služeb. Tento navržený postup marketingové komunikace je zaměřený na zákazníka (životní styl zákazníka), na vztahy a interakci s ním. Model symbiózy životního stylu zákazníka a integrované marketingové komunikace, který je ve studii prezentován, definuje pozici zákazníka jako příjemce, kterému jsou nabízeny zdroje, sdělení, nástroje a média takovým způsobem, který je pro něj hodnotný a dává mu možnost uspokojovat jeho životní styl. Článek reaguje na nové aspekty spontánního chování sportovně rekreačních subjektů v podmínkách silné konkurence a rostoucí úlohy informačních a komunikačních technologií.
Název v anglickém jazyce
Symbiosis of customer lifestyle and integrated marketing in the field of sport recreation
Popis výsledku anglicky
The paper deals with a new approach to sport marketing,which focuses on the use of customer's lifestyle in integrated marketing communication.The key issue of the paper is to describe the integration and synergies of marketing mix oriented to a customer's lifestyle.A specified approach is suggested for communication activities of companies in the field of sport and recreation services.The new approach of marketing communication is focused on a customer (customer's lifestyle),relationships and mutual interaction. The symbiosis model of customer's lifestyle and integrated marketing communication, which is presented in the study, defines the role of a customer as a recipient. Customers are offered resources, tools, messages, in a way that brings a value to them and helps to fulfill their lifestyle. The paper reflects new aspects of spontaneous behavior of sport and recreation subjects, under the conditions of a fierce competition and increasing importance of information and communication
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Česká kinantropologie
ISSN
1211-9261
e-ISSN
—
Svazek periodika
14
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—