Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Symbióza životního stylu zákazníka a integrované marketingové komunikace v oblasti pohybové aktivity a sportu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15510%2F10%3A10216927" target="_blank" >RIV/61989592:15510/10:10216927 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Symbióza životního stylu zákazníka a integrované marketingové komunikace v oblasti pohybové aktivity a sportu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá novým přístupem ve sportovním marketingu, který se zaměřuje na využití životního stylu zákazníka v integrované marketingové komunikaci. Výchozí ideou článku je popsat budování integrace a synergie marketingového mixu směrem k životnímu stylu zákazníka. Je zde navržen postup ve vztahu ke komunikačním aktivitám firem podnikajících v oblasti sportovně rekreačních služeb. Tento navržený postup marketingové komunikace je zaměřený na zákazníka (životní styl zákazníka), na vztahy a interakci s ním. Model symbiózy životního stylu zákazníka a integrované marketingové komunikace, který je ve studii prezentován, definuje pozici zákazníka jako příjemce, kterému jsou nabízeny zdroje, sdělení, nástroje a média takovým způsobem, který je pro něj hodnotný a dává mu možnost uspokojovat jeho životní styl. Článek reaguje na nové aspekty spontánního chování sportovně rekreačních subjektů v podmínkách silné konkurence a rostoucí úlohy informačních a komunikačních technologií.

  • Název v anglickém jazyce

    Symbiosis of customer lifestyle and integrated marketing in the field of sport recreation

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with a new approach to sport marketing,which focuses on the use of customer's lifestyle in integrated marketing communication.The key issue of the paper is to describe the integration and synergies of marketing mix oriented to a customer's lifestyle.A specified approach is suggested for communication activities of companies in the field of sport and recreation services.The new approach of marketing communication is focused on a customer (customer's lifestyle),relationships and mutual interaction. The symbiosis model of customer's lifestyle and integrated marketing communication, which is presented in the study, defines the role of a customer as a recipient. Customers are offered resources, tools, messages, in a way that brings a value to them and helps to fulfill their lifestyle. The paper reflects new aspects of spontaneous behavior of sport and recreation subjects, under the conditions of a fierce competition and increasing importance of information and communication

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Česká kinantropologie

  • ISSN

    1211-9261

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus