Hybridní výuka v kontextu střední školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43971389" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43971389 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://cuni.futurebooks.cz/detail-knihy/143-hybridni-vyuka-v-kontextu-stredni-skoly" target="_blank" >https://cuni.futurebooks.cz/detail-knihy/143-hybridni-vyuka-v-kontextu-stredni-skoly</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hybridní výuka v kontextu střední školy
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem publikace je diskutovat koncept hybridní výuky v kontextu střední školy. Obsahuje vymezení pojmu hybridní výuka a představení různých modelů její realizace. Pozornost je věnována výhodám a nevýhodám hybridní výuky a používaným nástrojům. Publikace popisuje rovněž konkrétní inspirativní příklady realizace hybridní výuky na středních školách.
Název v anglickém jazyce
Hybrid learning in the context of high school
Popis výsledku anglicky
The aim of this publication is to discuss the concept of hybrid learning in the context of high schools. It defines the concept of hybrid teaching and presents different models of its implementation. Attention is paid to the advantages and disadvantages of hybrid teaching and the tools used. The book also describes specific inspiring examples of hybrid teaching in high schools.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů